سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های ارتشیان غرب کشور

مرحله منطقه‌ای نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های ارتشیان غرب کشور امروز (۱۹ تیر) به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت : مرحله منطقه‌ای نوزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور خانواده‌های ارتشیان غرب کشور و بانوان شاغل در ادارات استان‌های لرستان، همدان، کردستان و کرمانشاه برگزار شد.

وی گفت : مسابقات در بخش‌های مختلف خانواده‌های کارکنان پایور نزاجا و بانوان شاغل، برای بزرگسالان و فرزندان کارکنان به صورت جداگانه برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ -شامل حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و کل- قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد.

آریانفر اضافه کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۱۱ نفر از شرکت کنندگان استان‌های مذکور برگزار شد که ۶۱ نفر آن‌ها به مرحله کشوری که ۱۷ شهریور ماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کرمانشاه در حوزه حافظان و فعالان قرآنی برگزاری این دوره از مسابقات به استان کرمانشاه واگذار شده بود و امید است برگزاری این دوره از مسابقات در گرایش بیشتر خانواده‌های ارتشیان به قرآن و برگزیدن سبک زندگی قرآنی اثرگذار باشد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.