سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز هشتمین دوره جدید اعزام دانشجویان به کربلای معلی

همزمان با دهه کرامت، هشتمین دوره جدید اعزام دانشجویان دانشگاه امام رضا (ع) به سفر معنوی کربلای معلی آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ویژه برنامه اختتامیه هشتمین دوره اعزام دانشجویان دختر دانشگاه به سفر عتبات عالیات با حضور مدیر، روحانی، عوامل اجرایی و دانشجویانی که سال گذشته راهی این سفر روحانی شده بودند، در دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) واحد اسرار برگزار شد.

میهمانان دیگر این مراسم دانشجویان زیارت اولی بودند که متقاضی شرکت در اعزام جدید کاروان عتبات دانشجویی بودند.

باوجود افزایش هزینه‌های سفر عتبات عالیات که از سوی سازمان حج و زیارت اعلام شده بود، میزان استقبال دانشجویان متقاضی این سفر روحانی بیشتر از میزان ظرفیت دو کاروان بود و از بین ۱۰۶ دانشجویی که برای رفتن به این سفر ثبت نام کرده بودند، قرار بود تنها ۷۳ نفر کاروان دانشجویی عتبات عالیات دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) را در این دوره همراهی کنند که در نهایت در قالب قرعه‌کشی اسامی زائران اصلی و ذخیره نیز مشخص شد.

در پایان این مراسم پرچم متبرک گنبد مطهر امیرالمومنین (ع) و پرچم روی قبه امام حسین (ع) آورده شد و دانشجویان از این دو پرچم تبرک جستند.

اعزام کاروان دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) به عتبات عالیات در نیمه دوم شهریورماه به صورت رفت و برگشت هوایی و با شرایط ویژه اقساط بلند مدت برای دانشجویان این دانشگاه تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اعزام دانشجویان مشهدی به کربلای معلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.