سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

چرا ۱۰۳۰ واحد مسکونی مسکن مهر گیلاوند تحویل داده نشده است؟

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند گفت:۱۰۳۰ واحد مسکن مهر گیلاوند هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده است.

علیرضا خالق دوست رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واحد‌های مسکونی مسکن مهر گیلاوند اظهار کرد: مسکن مهر گیلاوند از پنج هزار و ۳۲۹ واحد مسکونی برخوردار است که ۱۰۳۰ واحد مسکونی سایت مسکن مهر گیلاوند به دلیل مسائل اختلافات بین تعاونی و پیمانکار هنوز به متقاضیان تحویل داده نشده است.

خالق دوست بیان کرد: تقریباً ۹۲ واحد مربوط به تعاونی بهینه کار است، ۶۴ واحد مربوط به تعاونی مردم سالاری می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدامات اجرایی آن انجام شود و به نتیجه برسد و ۹۱ واحد مسکونی تعاونی نانو ابنیه است که تا پایان مردادماه ۹۸ پروژه تحویل داده می‌شود.

وی گفت: واحد‌های تعاونی بهینه کار مشکلات تعاونی و پیمانکاری دارد و ارتباطی با راه و شهرسازی ندارد، واحد‌های تعاونی مردم سالاری دارای مشکلات انشعاب است و واحد‌های تعاونی نانو ابنیه دارای مشکلات انشعابات، عدم واریز به موقع وجه و افزایش قیمت‌ها بود که تا پایان مردادماه تکمیل و با واریز وجوه متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند ادامه داد: ۱۷۶ واحد مسکونی مربوط به تعاونی مسیر دانشوری است که مشکلات داخلی و تعاونی دارد و درخواست افزایش تسهیلات از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان داده‌اند که نسبت به این مهم اقدام شده است.

خالق دوست افزود: ۵۶۰ واحد مسکونی نیز از پروژه‌های تعاونی میثاق مرآت است که به خود مالک تبدیل شده، اما تعاونی پیگیر هزینه‌های دولتی نشده و درخواست افزایش وام داشته که مشکلی در این خصوص نبوده است، اما تعاونی پیگیر امور نیست.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند درباره آماده‌سازی‌های زیرساختی معابر مسکن مهر گیلاوند، گفت: بخش زیرساختی معابر مسکن مهر گیلاوند به شهرداری تحویل داده شده و صورت جلسه امضا شده و اقدامات لازم در حال اجراست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.