سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

حذف قبوض کاغذی آب درشهر‌های استان زنجان تا پایان سال

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ازحذف قبوض کاغذی آب درشهر‌های استان زنجان تا پایان سال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به اقدامات چشمگیر در راستای تحقق دولت الکترونیک و استقرار سامانه‌های الکترونیکی مردم و دولت (سامد)، شبکه دولت، اتوماسیون اداری، نظام آراستگی و سامانه‌های متنوع پرداخت پیامکی و اینترنتی برای مشترکین تا پایان سال جاری قبض کاغذی از سیستم اداری این شرکت به صورت کامل حذف می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی اظهارداشت: هم اکنون نیز ۲۲ خدمت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در بستر اینترنت و یا به صورت پیامکی به مشترکین ارائه می‌شود و مشترکین می‌توانند از طرق مختلفی نسبت به پرداخت آب بهاء خود اقدام نمایند.

وی افزود: سیاست کلی شرکت آب و فاضلاب حرکت به سوی پرداخت غیر حضوری مشترکین و پرهیز از پرداخت‌های فیزیکی است تا از تحمیل هزینه‌های اضافی بانکی همچون بهای کارمزد به مشترکین پیشگیری شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: سامانه پرتال شرکت، سامانه پیامکی و شماره تلفن ۱۵۲۲ از جمله راحت‌ترین راه‌های پراخت آب بهاء برای مشترکین است که می‌توانند از منزل و بدون صرف هزینه و زمان نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بالغ بر ۸۰ درصد از پرداخت‌های مشترکین شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان به صورت غیر حضوری بوده و تلاش می‌شود تا پایان سال جمعیت هدف ۲۰ درصدی هم به این میزان افزوده شود.

وی با تاکید بر نهادینه کردن دولت الکترونیک در ادارات و لزوم توجه ویژه به ایجاد بستر‌های فرهنگی مناسب جهت ایجاد رغبت در مردم برای انجام امورات خود بصورت غیر حضوری گفت: حسن اجرای امور، نظارت دقیق‌تر و بیشتر و ضریب خطای کمتر در ارائه خدمات از جمله مزایای تحقق دولت الکترونیک در کشور است.

جزء قاسمی تصریح کرد: در صورت تحقق کامل حذف کاغذ از سیستم اداری کشور از مصرف بی رویه کاغذ، اتلاف سرمایه‌های ملی و هدر رفت زمان پیشگیری خواهد شد.

 

انتهای /ر

حذف قبض کاغذی تا پایان سال جاری

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آبفا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.