سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف یک تن و ۶۷ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۶۷ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان "زهک"خبر داد.

سردار"احمد طاهری" جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت :پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی توانستند مخفیگاه اعضای این باند را در یکی از روستا‌های مرزی شهرستان زهک مورد شناسایی قرار دهند.

جانشین انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان زهک با همکاری تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی لازم قضائی روز گذشته در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۹۰۲ کیلو و ۷۳۰ گرم تریاک، ۶۵ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش، ۶ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین، ۹۲ کیلو و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه ۹ تیغه خشاب حاوی ۲۷۰ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در مجموع یک تن و ۶۷ کیلو و ۲۳۰ گرم مواد افیونی در این عملیات کشف شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.