سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ کیلوگرم هروئین در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان از کشف و ضبط ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در ادامه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، در پی وصول خبری مبنی بر اینکه افرادی قصد وارد کردن موادمخدر از نوع هروئین را به شهرستان بوکان و توزیع میان مصرف کنندگان دارند، تیم‌های عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور‌های مواصلاتیحاضر شدند و طی یک عملیات تعقیب و گریز که انجام دادند موفق به توقف یک دستگاه خودرو پژو و یک نفر متخلف شدند.

او افزود: در بازرسی که از جاسازی این خودرو صورت گرفت، مقدار ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ محبعلی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، شخصی که عامل توزیع این موادمخدر بود و آورنده مواد هم قصد تحویل مواد را به او داشت، در داخل شهر طی یک عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محبعلی یادآور شد: در برسی‌های مشخص شد که این فرد در ارتباط با دو پرونده دیگر حمل مواد مخدر تحت تعقیب بوده و از بازرسی که از منزل این فرد انجام شد ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد هم که حاصل خرید و فروش مواد مخدر بود کشف شد و یک دستگاه خودرو نیز از این فرد توقیف شد.

فرمانده انتظامی بوکان در پایان گفت: خودرو توقیف شده به همراه وجه نقد و مواد مخدر کشف شده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.
 
انتهای پیام/م
 

کشف مواد مخدر در بوکان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.