سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال غیبت بیرانوند و علیپور در اردوی خارجی پرسپولیسی‌ها

طبق اعلام یک منبع آگاه، احتمال دارد دروازه‌بان و مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران همراه با این تیم به ترکیه بروند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه، امروز (چهارشنبه) راهی ترکیه خواهد شد که شایعه شده بود علیرضا بیرانوند و علی علیپور همراه با سرخپوشان به استانبول نمی‌روند که این موضوع تکذیب شد. یک منبع آگاه در پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، این ۲ بازیکن به احتمال زیاد در اردوی سرخپوشان حاضر خواهند بود و مشکلی وجود ندارد.

البته یکی از رسانه‌های ورزشی، صبح امروز (چهارشنبه) به نقل از وکیل بیرانوند نوشت که تیم‌های خواهان او (بیرانوند) حاضر به پرداخت ۷۰۰ هزار دلار پول رضایت نامه هستند و احتمال دارد سنگربان پرسپولیس از این تیم برود.

مصطفی سلیمانی در این باره گفت: علیرضا نیاز به پیشرفت دارد. او از ایتالیا، پرتغال و ژاپن پیشنهاد دارد و هر ۳ تیم هم در سطح اول این کشور‌ها هستند و یکی از این سه تیم هفتصد هزار دلار بند آزادسازی را پرداخت می‌کند.

ساعتی پیش گفته می‌شد، بیرانوند و علیپور تا ظهر امروز (چهارشنبه) منتظر پیشنهاد مالی باشگاه می‌مانند و اگر به توافق نرسند همراه تیم به ترکیه نخواهند رفت.

لازم به ذکر است، اردوی ۱۰ روزه پرسپولیسی‌ها در کمپ گرین پارک در کاراتپه است و اعضای این تیم پس از بازگشت، ۲ روز استراحت خواهند کرد تا آماده شروع تمرینات شوند.

پیشنهاد ژاپنی علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد ویسل کوبه است که در چند روز گذشته رسانه‌ای شده بود.

به هر حال باید دید این ۲ بازیکن که در تست‌های پزشکی ایفمارک حاضر نشده بودند، همراه با پرسپولیسی‌ها راهی ترکیه خواهند شد یا خیر؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.