سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

پنجمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره نظام پرستاری شاهرود برگزار می شود

رضا چمن گفت: پنجمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره نظام پرستاری شاهرود با ۳۳ شرکت‌کننده در ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن بیان اینکه پنجمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره نظام پرستاری در شاهرود ۲۱ تیرماه امسال برگزار می‌شود، ابراز داشت: ۳۳ شرکت‌کننده در یک حوزه انتخابی برای این انتخابات حضور دارند.

وی افزود: صندوق ثابت اخذ رأی در معاونت بهداشتی (ساختمان عظیما) و صندوق سیار اخذ رأی در بیمارستان‌های امام حسین (ع)، بهار و بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) در ساعات تعیین‌شده مستقر هستند که هر رأی‌دهنده می‌تواند به حداکثر هشت پرستار و یک نفر از گروه اتاق عمل یا بیهوشی رأی دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه کاندیدا‌ها از تاریخ ۱۱ تیرماه به مدت شش روز تبلیغات خود را آغاز کردند، ابراز داشت: این انتخابات به‌صورت هم‌زمان بر طبق آیین‌نامه با حضور هیئت‌های اجرایی و نظارت در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: پنجمین دوره انتخابات هیئت‌مدیره نظام پرستاری از ساعت هشت صبح لغایت ۲۰ همان روز ادامه خواهد داشت و در صورت ضرورت این زمان تمدید می‌شود.

رضا چمن در پایان بیان کرد: رأی‌دهندگان می‌بایست با مراجعه به یکی از پایگاه‌های مذکور حتماً کارت نظام پرستاری و کارت ملی یا شناسنامه به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / م

بیست یک تیرماه زمان برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره نظام پرستاریشاهرود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.