سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست رد اسکاتلند بر سینه حاکم دبی برای ساختمان‌سازی در روستای ساحلی

مقامات اسکاتلند با درخواست حاکم دبی برای احداث ساختمان جدید دو طبقه در زمین خودش در یکی از مناطق روستایی ساحلی این کشور مخالفت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه القدس العربی، با درخواست شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی، برای ساخت ساختمان جدیدی در اسکاتلند مخالفت شد. آل مکتوم برنامه‌ریزی می‌کرد ساختمان جدیدی را در روستای ساحلی کیل اوف لوشالش جایی که املاک وی قرار دارد، بسازد.

وی قصد داشت ساختمان دو طبقه با ۹ اطاق خواب بسازد تا محل اقامت دوستان و خانواده بزرگش باشد، اما ساکنان محلی با این طرح مخالفت کردند.

معترضان گفتند محمد بن راشد مساحت زیادی از زمین‌ها را در تملک خود دارد و می‌تواند در این زمین بزرگ ساختمان خود را بسازد و نیازی نیست که خانه به گونه‌ای باشد که بر منزل مجاور اشراف داشته باشد. وی در عمل یک خانه روستایی بزرگ در آنجا دارد. این خانه دارای چهارده اطاق خواب و یک باند فرود بالگرد است.

شورای هایلند اعلام کرد از علل پس گرفتن این درخواست بی‌خبر است. سخنگوی این شورا اعلام کرد: «اداره ساخت و ساز و طراحی در قبال این درخواست به سبب حجم این ساختمان ابراز نگرانی کرد و از متقاضی خواست طرحش را اصلاح کند تا ساختمان کوچکتری بسازد».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.