سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ هزار مترمربع از معابر چابهار آسفالت شد

شهردار چابهار گفت: ۶۰ هزار مترمربع از معابر این شهر با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد یونس حقانی شهردار چابهار اظهار داشت: مدیریت شهری در راستای اجرای وظایف خویش و همچنین برای تسهیل در امر حمل و نقل و تردد بهتر وسائط نقلیه درون شهری اقدام به اجرای پروژه های عمرانی (روکش آسفالت معابر) کرده است.

وی افزود: در طرح «نهضت آسفالت» بهسازی و روکش آسفالت خیابان رسالت به میزان ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع، خیابان بلوچستان سه هزار مترمربع، منشعبات بلوار امام علی(ع) گلشهر ۶ هزار مترمربع، خیابان باختر با پیاده رو سه هزار مترمربع، خیابان حافظ سه هزار و ۲۰۰ مترمربع و خیابان جمهوری شمالی ۶ هزار متر مربع انجام شده است.

شهردار چابهار گفت: قسمت دوم آسفالت بلوار سرباز جنوبی (خاور) گلشهر با حدود ۲۰ هزار متر مربع انجام شده که جاده نوار ساحلی (جاده رمین) را به بلوار خلیج فارس اتصال می کند.

وی بیان کرد: برخی از پروژه های ذکر شده در حال اجرا و رو به اتمام هستند که با وجود ظرفیت های شهر چابهار بتوانیم رضایت شهروندان را جلب و برای توسعه و بهسازی شهر بطور متوازن گام برداریم.

عضو شورای اسلامی شهر چابهار اظهارداشت: از نیروهای عمرانی و سایر دست اندرکاران خدوم شهرداری و همچنین شهروندانی که تمام و کمال در امر آبادانی شهر و دیار خویش مشارکت حداکثری داشته اند قدردانی می شود.

مسعود بلیده ای افزود: شهر چابهار بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و باید همه خیابان ها و کوچه های آن آسفالت شود.

وی از رهاسازی فاضلاب خانگی در کوچه و معابر انتقاد کرد و افزود: هر کدام از خانوارها در نظافت و پاکیزگی شهر مسئول هستند و باید شهرداری را در این زمینه کمک و همکاری کنند.

انتهای پیام/ع

طرح «نهضت آسفالت» بهسازی و روکش آسفالت

برچسب ها: شهرداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.