سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در رزمایش بزرگ گشت‌های نامحسوس پلیس راهور مطرح شد؛

سردار هادیانفر: «پراید» و «آردی» نباید در جاده‌ها تردد کنند/ گشت‌های نامحسوس پلیس در ۱۰ استان راه‌اندازی می‌شوند

رئیس پلیس راهور ناجا از راه‌اندازی گشت‌های نامحسوس پلیس در ۱۰ استان دارای بیشترین تصادفات رانندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رزمایش بزرگ گشت‌های نامحسوس (زمینی شامل خودرو‌های جدید و هوایی شامل پهپاد، جایروپلن و غیره) صبح امروز ۱۹ تیرماه با حضور سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و فرمانده هوا ناجا در میدان صبحگاه دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد.

سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: باید در حوزه توسعه انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات گام‌های موثری بر داریم.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ۴۴ میلیون راننده، ۳۳ میلیون وسیله نقلیه و ۲۱۷ هزار کیلومتر جاده در کشور وجود دارد و بیش از ۴۵ هزار کیلومتر آن جاده اصلی است، گفت: توسعه انضباط اجتماعی، کاهش تصادفات و جانباختگان در دستور کار پلیس راهور است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه استفاده از گشت و بازرسان نامحسوس جزء جدی ترین کارها است، تصریح کرد: این طرح در ۱۰ استان هدف که ۵۶ درصد تصادفات را به خود اختصاص داده‌اند، اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند، افزود: خودروهای آردی و پراید نباید در جاده‌ها تردد کنند و باید خودروسازان ما به سمت تولید خودروهای امن روند.

رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: این گشت‌های نامحسوس اساس این روند اشتباه را در کشور تغییر خواهند داد، همچنین حدود ۸۲ درصد علل اصلی تصادفات سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی است.

سردار هادیانفر گفت: تلاش پلیس راهور کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در محور‌های پرتصادف است.

وی افزود: وظیفه کاهش کشته فقط با پلیس نیست و پلیس یک سازمان از ۳۲ سازمان کشور است.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ۶ درصد از مصدومان در حین انتقال فوت می‌کنند، افزود: اگر از تعداد ۱۵۸۲ نقطه حادثه کشور کاهش یابد، ۵۶ درصد تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

سردار هادیانفر گفت: بیمه مرکزی حاضر است برای هر جان باخته بین ۲۶۰ تا ۳۱۰ میلیون تومان دیه فوت شده را بدهد، اما کاهش کشته در دستور کارش نباشد.

وی افزود: امسال ۲۰۰۰ دوربین کنترل جاده‌ای و دوربین‌های لیزرگان جدید بکارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
سجاد
۱۴:۳۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چند سال دیگه زمانی که همه بیان سمت تیبا و ساینا، تولید اینا هم متوقف میکنن و میگن دیگه تیبا و ساینا هم نباید تو جاده ها تردد کنند. خب مگه کیفیت ساخت و ایمنی تیبا و ساینا و بقیه محصولات داخلی بهتر از پراید هست. به خدا هیچ تفاوتی از نظر ایمنی ندارند.
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
هدف اینا گرفتن پوله، فردا میگن تردد پراید ممنوعه، مردم بیان بهشون وام میدیم برن ماشین دیگه ای بخرن، هم ماشینا فروش میره هم سود وامو گرفتن از مردم، اینه سیاست مسئولین
سجاد
۱۴:۰۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هنوز تازه فهمیدین که پراید و امثال این خودروها ارابه مرگ هستند؟!!! چرا تا الان پلاک گذاری میکردین؟ ؟ تا که تولیدش تموم شد اعلام کردین که ترددش در جاده های کشور ممنوعه. این موضوع از همون قبل تو دستور کارشون بوده تا مردم رو بیارن به بقیه محصولات بی کیفیت ایرانی و از این طریق هم پول بگیرند
تقی فاریاب
۲۰:۵۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه پراید نا امن کل ماشینای داخلی هم نا امن مثلا تیبا یا ساینا یا همین 206 هیچ کدوم خوب نیستن دیگه کور نیستیم که میبینیم خیلی از کشته تصادفات پراید نبوده
محمد
۱۸:۳۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام ما که الان پراید داریم چی ما توانمون همین قدره شما پول دارین ماشین های مدل بالا سوار میشین بعد اگه میخواین جمع کنین چرا باز این همه ماشین پراید دارین میدین بیرون از نمایندگی خب جمع کن دیگه
علی پارساپور
۲۰:۲۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
خواهشا با جزییات مشخص کنید
تولید مثلا پراید و یا 405 چقدر برای شرکت هزینه تمام شده اش است و چقدر سود می کنند
یعنی هزینه تمام فطعات،دستمزد کارگر ،سود کارخانه و ... را به ریز در دسترس عموم قرار دهید
تا شفافیت سازی شود

*****
مشکلات تولید خودرو در ایران
انحصار به دلیل عوارض بالای گمرک و نداشتن رقیب واقعی
عدم شفافیت
خصولتی بودن
کیفیت پایین تولیدات نسبت به استاندارد های جهانی
و در آخر
کاش با همکاری یکی از شرکت های بزرگ جهانی خودروساز ،یک شرکت خودرو سازی جدید در کشور تاسیس می شد
محمد
۲۳:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۸
سلام من روآ دارم خیلی ماشین خوبیه حتی از پراید ایمنیش بیشتره پژو پارس ۴۰۵ حتی اریسان با اردی یکیه پس اونا هم ممنوع کنن این دلیل نمیشه فقط مردم ضرر کنن باید جلوی سایپا ایرانخودرو بگیرن
الیاس
۲۱:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام.مشکل رو باید ازریشه حل کرد.اگه ناامن هستن این ماشینا پس باید جلوی تولیدشون گرفته بشه وگرنه تاوقتی که این ماشینا تولید میشه مردم مجبور به استفاده هستن.همین پراید رو در افغانستان سوار نمیشن واستفاده نمیکنن قضاوت با شما...
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۴ تير ۱۳۹۸
آردی و پژو و پارس که یه بدنه دارن اگه اردی نباید بره تو جاده پژو و پارس هم ممنوع کنید بمونن بقیه ماشینا!!!!!
محمد
۱۵:۵۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ابشااله اینم درست میشه
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۱ تير ۱۳۹۸
باسلام اون بدبختی 50میلیون پول داده برای یه پراید تکلیف اون چیه
رضوی
۱۱:۰۶ ۲۱ تير ۱۳۹۸
حالا پراید ، بد و ناامن ، مثلا تیبا و ساینا و.... امن هستند ??????
ناصر
۱۱:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۸
این بدبخت بیچارهاکه مسافرکشی میکنن که زنده بمانند ازهمین پراید
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۸
من یه روا یا اردی مدل ۸۶ دارم که البته ازش هم راضی هستم
آنا
۱۰:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۸
سلام جناب...ماکه از خدامونه ماشین مدل بالا سوار شیم...اما............!.حتی قدرت خرید پراید هم نداریم.
حتی نمیتونیم اجاره خونمونو بپردازیم.
ناشناس
۰۴:۳۶ ۲۱ تير ۱۳۹۸
اصلا چراماشین های قرن بوق بشه مثل پورشه ایرانیا... لیاقت این مردم بیشتروبهترازپرایده!!!
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سردار عزیز با کدام توان مالی یک کارمند بتونه ماشین بالای دویست میلیون تومانی بخره خودتون یه کمی منصفانه فکر کنید
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۸
چه گناهی کردن مردم بیچاره ایران که باید تو جاده ها کشته یا مجروح بشن سالانه صد ها هزار نفر بخاطر ماشین های نا امین ؟؟؟ ایا این خودروها زیبنده ما هست :؟؟
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
به کجا رسیدیم در صنعت خودروسازی که ما باید هنوز ماشین 50 سال پیش شرکت کیا موتورز کره جنوبی (پراید) رو سوار بشیم و بعد اونا ماشین سوناتا و سانتافه تولید کنند ! بهتر نیست که سپاه بیاد ماشین بسازه وقتی عرضه تولید ماشین با کیفیت ندارند
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
خب ابنحوری که نصف مردم نباید بیان تو خیابونا دبگه !
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
ما که اردی داریم چه کنیم حالا ؟
بهزاد
۰۹:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سردار بايد ساز و کار و نقشه راهي باشد و تورم در مملکت نباشد که در عرض چند روز عرض يک کشوري بيگانه چند برابر بشود که پرايد خودروي که ميگويندبالاي 95 درصد داخلي سازي شده به يک باره تا 50ميليون تومان هم رسيد
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بله ..........
حسین
۰۷:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
ای به چشم، اطاعت میشه سردار آنوقت بفرمایید ما بااین پول اندک چی سوار بشیم؟؟؟؟!!!!!
منوچهر
۲۲:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام امروزساعت۱۱۲۰چهارشنبه سر پیچ پرترافیک اتوبان منتهی به شهرستان صحنه استان کرمانشاه با سرعت ۸۰داشتم میرفتم یک دفعه با خودرو و دوربین و تابلو ایست در دست افسر مواجه شدم که به طرف من گرفت که بایستم اگه می ایستادم حتما تصادف زنجیره ای خطرناک و پر دردسری ایجاد میشد...
رئیس راهور ناجا و استان لطف کنن آموزش بدن به افسرا که سرپیچ و به قصد مچ گیری رانندگان خود باعث درصد زیادی از تصادفات میشه اینکار هیچ فایده ای نداره
محمد
۰۹:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
تا کی باید مصرف کننده تاوان ندانم کاری های مدیران و خودروسازان را بدهند
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار ما آدمهای بدبخت فقط میتوانیم پراید سوار شیم
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
جالبه که اطاق اردی و پارس یکیه بعد اردی نباید بیاد تو جاده
ساسی
۲۱:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام
من هم میگم پرایدماشین بی کیفیت هستش....کلاایران خودرووسایپامحصولات بی کیفیت وگران رامیدن بازارهمه ام میخریم....
مهندسین فعال توی حوزه خودرو سازی ایران یه فکری یکنن .....
یه بارنشده بگیم این محصولات بس کیفیت قیمتشون این نیست.....
یاسر
۲۱:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بله درسته....اگه سردار شما و خانواده خودتون هم پراید سوار میشدی همین نطر رو داشتید یا اگه توان خرید وسیله ای جز پراید ر نداشتین باز همین بود....یارو بعد یک عمر زندگی و با هزار قرض و قسط تاره پراید گرفته بعد نتونه باهاش مثلل تا پابوس امام رضا بره...
امید وارم که خانواده خود مسولین جای افراد کم بضاعت باشن تا.....
حسین
۲۱:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردارجون خودرو باکیفیت دست مردم بدن والله الان پراید برای ادمهای مستعضف حکم پورشه داره
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
همه اش تقصير چشم و هم چشمي اين دوتا خودروسازه انگار نه انگار كه دولتين و با پول مردم ميچرخن اگه سايپا موتور پرايد رو ميداد به ايران خودرو كه بذاره رو پيكان و اگه ايران خودرو كسر شانش نميشد قبول كنه موتور پرايد رو بذاره رو پيكان الان به جاي پرايد پيكان كم مصرف داشتيم و اينهمه كشت كشتار تو جاده ها نميشد
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
مگرقدرت خریدمردم انچنان هست که چیزی جزاینهابخرندمگر مسئولان اجازه می دهنددست مردم به دهنشان برسد
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چقدر خوبه دولت بجای اینکه فقط بفکر کار گذاشتن دوربین و جریمه کردن رانندگان بود بفکر اصلاح جاده ها هم بود وقتی تو اتوبان این مملکت با ۱۲۰ کیلومتر با خودروی النترا که یک خودروی استاندارد اروپائیست حرکت میکنی ولی به علت چاله هایی که در اتوبانهاست و موجهای جاده که خودرو از زمین کنده میشه و فرمان را از دست راننده میگیرد بود مطمنا کاهش مرگ و میر را داشته ایم ولی متاسفانه دولت همیشه راننده را مقصر میداند نه غیر استاندارد بودن جاده ها را
رئوف
۱۹:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
معافیت گمرکی به خودروها داده شود و ورود خودرو آزاد بشود حتی بصورت مسافری و حتی دست دوم خارجی که تمام استاندارد و معاینات خودرویی زیرا بتواند پاس کند بلامانع اعلام شود بعد ببینید چه اتفاق خوبی در کشور می افتد.
این طرز فکر محدودیت و فشار به مردم را از سرتان خارج کنید و بجای آن راهکارهای زیربنایی بدهید.
در هر کجا و هر زمانی بخواهید می توانم حضوری ساعت ها در زمینه خودرو و موارد مربوط به آن پیشنهاد سازنده بدهم با اطلاعات کافی
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
قابل توجه آقای سردار فیلم آزمایش سمند صادراتی رو در لندن ببینید
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار همان احتیاط از جانب مردم وبرقراری امنیت جاده ها خوب است واینکه ماشینهایی که معاینه فنی ندارن را درجادهها اجازه عبور ندهیدنه مردمی که هنوز باپرایدشون یه سفرهم نرفتند وپول گرفتن بلیط هواپیما ووسایل دیگه روندارند
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
توی این وضع اقتصادی، پراید سوار نشیم چی سواربشیم
شهاب
۱۵:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
همین خودروهای بی کیفیت مرگ خیلیهاست باید مورد بررسی قرار گیرد
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چند ساله آردی تولید میشه ؟
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اقشار ضعیف چکار کنند خیلی ها با پراید و آردی دنبال رزق و روزی هستند توان خرید سایر خودرو هارا ندارند نمی توانند که با ارابه و درشکه کار کنند .
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
من یه پیکان داشتم
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خیلی دوسش می داشتم خخخ
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اکثر مردم پراید دارن یعنی بندازنش دور؟
سعید
۱۴:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار،من یه پراید دارم،میفروشمش،شماره حسابمو میدم مابه التفاوتش با یه تویوتا لند کروز رو واریز بفرمایید تا بتونم برم تو جاده .
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
درصدی از پول سهمیه نفتم
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار عزیز خودروسازان ما گوش نمی دهند باید مستندات خود را تحویل دستگاه قضایی بدهید تا با اینها برخورد قضایی شود.
چرا به مردم اجازه نمی دهید از تخلفات عکس بگیرند و برای پلیس ارسال کنند؟
سردار
۱۴:۴۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار جان
تا حالا پراید سوار شدی؟
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
با این حقوق ها دوچرخه هم نمی شود خرید . میگی اردی و پراید در جاده تردد نکند .
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
به جای جریمه نقدی باید فرهنگ سازی شود .
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
این پیشنهاد به درد نمی خورد مثلا پراید باسرعت 70و خودرو های دیگه اگه با110کیلومتر سرعت داشته باشد احتمال تصادف بیشتر زیرا ممکن است از پشت سر بزند
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
همش حرف میزنید عمل کنید
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خير باشه
ا
۱۳:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چرا به خودرو سازهافشارنمیارین؟
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
همه ی خودروهای تولید داخل بی کیفیت هستند خودروسازی باید تعطیل شود
آماربالای تصادفات نشان دهنده ی آن است
علی
۱۳:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
تمام مشکلات از راهنمایی و رانندگی و راننده گان کم تجربه و بی ملاحظه است خودرو بی زبان چه گناهی کرده که متهم میشود چه کسی انرا می راند راننده ای که راهنمایی مجوز انرا داده با جریمه کار درست نمیشود ریشه ای خراب است که باید فکر اساسی کرد نه تامین در امد
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
دقیقا همینه، یارو وحشی انتظار داره با پراید با ۱۶۰ تا بره بخوره به مانع چیزیشم نشه! خوب آقا آروم برید والا همون پراید هم امنه
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
پس کدوم مسئولی اجازه تولید داده شماره گذاری کرده
رضا
۱۳:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار همه سوار ماشین های خوب نیستن
بوشهر
۱۳:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اقای سردار زورتون به خودرو سازان نمیرسه
فقط ب مردم میرسه
شما که میگین نباید تو جاده بیا به خودرو سازان بگید
ما پلاک نمیکنیم پراید تا مردم نخرن
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
جناب سردار،به عمل کار برآید به سخندانی نیست...
با احترام ،لطفاً قاطعانه برخورد کنید و کاری کنید که جلوی تولید و پلاک گذاری گرفته بشه...این که بگیم نباید مردم با پراید و ...توی جاده بیایند که می شود مثل شعار دادن دولتی ها موقع انتخابات...که عملاً کاری از پیش نبرده و نمی برند و تا می توانند شعار می دهند.
a
۱۳:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اونایی که با هزار قسط و بدبختی تونستن یه پراید بخرن که زن و بچشون تو سرما و گرما راحت باشه چطوری نرن توجاده
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
والا مردم توان خرید به قول شما همین ارابه مرگ رو هم ندارن
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
پراید وآردی مال آدمهای بدبخته خوبه اینا بااین ماشینا بمیرن تا راه هابرا آدمای پولدار خلوت بشه .سال یه با ماشین پراید سفر میریم انهم نمیریم
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
قیمت خودروها رو درست کنید. خودروی با کیفیت با قیمت مناسب درآمد یک کارمند ساده ی ایرانی
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
آقا ما مستضعفان (مالی)همه جا مزاحم هستیم !ماشینمون که هیچ خودمون هم نباید در خیابانها حرکت کنیم !
مزاحم مرفهان بیدرد هستیم
داود
۱۲:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
,سلام سردار عزیز حدود ۵۰درصد اتومبیلهای در شهر و جاده پراید و آردی و پژو هست اگه این ماشینها نباشن دیگه احتیاج به پلیس راهور نداریم خودت بیکار میشی
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
به نظر من سردار باید اینجوری. اعلام میکرد خودروسازان باید به کسانی که ارابه مرگ تحویل داده برگردونن به خودروسازی ما به جای خودروهای مرگ اور یک ماشین بالاتر ازاین خودروها به مردم تحویل بدن .به همین سادگی .......
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
45000نیرو کل جاده ها مستقر کنید هرکی خلاف کرد ماشینش توقیف کنید 24ساعت
محمدتقی فرشباف قویفکر
۱۲:۳۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام کاش همه توان خرید خودروهای خوب و با کیفیت را داشته باشند.
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چشم از این به بعد دیگه آدم مستضعفی که 60میلیون ناقابل داده پرایدگرفته تو جاده نمی ره! اصلا" چه معنی داره پرایدسواربره مسافرت!!!!!!!
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چی شد ؟
66666
۱۳:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
جیزی نیست بخواب راحت
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
کسانی که پراید و آردی دارند مسافرت نروند مسافرت مال سانتافه سونا تا پرادو
بی ام و دارهاست
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ما که پراید داریم (اونم تو ارزونی 7 میلیون خریدیم) و توان ماشین های لوکس رو نداریم چکار باید کنیم؟؟ اگه راست میگن یه خودروی ملی 7 میلیونی ارائه بدن
h
۱۳:۴۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
روح امواتد شاد
رضا
۱۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
.چند درصد این 45میلیون راننده توان خرید خودروی بالای 80میلیون دارند ؟؟؟
ali
۱۲:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سردار جون چشم انشالله به دولت هم بگو وضع اقتصادی را درست کنه به قران من حاضرم با پرادو که روزی وزیر سابق بهداشت فرمودند چون پرادو زود چپ می کنه فروختمش حالا پورشه دارم به خدا اگر وضع اقتصادی خوب شد من حاضرم پرایدم را بفروشم یک پرادو بخرم سوارش شم
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
والا با این وضعیت گرونی پول نداریم نون بخوریم چه برسه خودرو داشته باشیم
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
پراید = بی کیفیت
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خدا رو شکر که پراید داریم
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خودروهای بی کیفیت دیگه نباید نباشه
حمید
۱۱:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سرعت مجاز در خارج شهر بر حسب کیفیت خودرو تعیین شود.
پراید 70 کیلومتر
انواع پژو تولید ایران خودرو 75 کیلومتر
سراتو 85 کیلومتر
و به همین صورت برای بقیه خودرو های چینی 80 کیلومتر
انواع هیوندا 90 تا 110 کیلومتر بر ساعت
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
فیلسوف برو به کارات برس
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
تا حالا کجا بودی تو!!!
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
جاده ها
نباید در پراید و آردی حرکت کنند؛؛؛
ضمنا این خودرو ها جاده میخوان و راننده که جاده اگر جاده باشد و راننده، راننده هیچ مشکلی پیش نمیاد.
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
احسنت
حامد
۱۱:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
وی با بیان اینکه برخی خودروسازان خودروی بی کیفیت تولید می‌کنند، افزود: خودروهای آردی و پراید نباید در جاده‌ها تردد کنند و باید خودروسازان ما به سمت تولید خودروهای امن روند
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عجب اونی که به زور پول آردی رو جور کرده چکار کنه عوضش میکنن یا تو خواب
ا
۱۱:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
عجب
اکبر
۱۱:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
دیگر پرید وآردی نباید در جاده های ایران تردد کنند چون مطعلق به افراد مستضعف و متوسط به پایین از نظر در آمد هستن وباید فقط افراد مرفع وپولدار از جاده های ایران استفاده کنند مانند طرح چند سال پیش شهرداری تهران که قرار بود ماشین های مدل بالا که تمام استاندرهای اروپا را دارند وفقط در اختیار افراد پولدار است بدون حتی ریالی هزینه وارد طرح ترافیک در تهران بشوند وبقیه خودرو ها باید هزینه بیشتری برای ورود به طرح ترافیک را بدهند سردار خودروهای ساخت شرکت های داخل رو اجازه شماره گذاری نده تا زمانی که شرکت های خودرو سازی خودرو های پراید پآردی وفرسوده را جاگزین خودروهای نوع کنند وپولش را هم بگیرند نه مفتی افراد فقیر جامعه که بیش از ۸۰درصد جامعه را تشکیل می دهند
ا
۱۱:۵۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
راست میگه پراید واردی ماشین ما بدبخت هاست هیچ جا نباید باشن حتی تو جاده ها
بی نام
۱۲:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
با سلام به همه
اکثر مرگ و میرهای تصادفی یک طرفش پراید هست .اگر پراید را ازجنس فولاد می ساختن مرگ و میر ها حتی با تصادف شاخ به شاخ کاهش پیدا می کرد.
این پراید های پوست تخم مرغی حقیقتا بلای جان مردم ایران شده.سالانه حدود بیست هزارنفر.
کشته های تصادفات بیشتر از جنگ عراق علیه ایران هست.
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
با سلام
جناب بی نام بله درست می فرمایید اما اگر جنسش از فولاد بود قیمتش هم چندین برابر میشد اقشار ضعیف دو راه بیشتر ندارن یا بمونن تو خونه بپوسن و مرگ تدریجی رو تجربه کنن یا بزنن به سیم آخر پراید پوست تخم مرغی بخرن و مرگ یکباره رو بچشن
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چرا پلیس وقوه ی قضائیه باخودروسازهابرخوردنمی کنند ؟؟؟
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
جالب مسئولین میدونن اما کاری نمی کنند ! خب اگر خودروها ایمن نیستند چه کسی باید جلوگیری از تردد این خودروها تو جاده ها بکنه ؟ نباید جان مردم به خطر انداخت !!!! باید از تردد جلوگیری بشه !
بهرام
۰۳:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
معلومه که از اون ژن خوبایی!
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
خبرنگار حوزه حوادث کیه؟ خیلی خبر خوب میزنه
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
هههههههه