سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۱۹ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان خراسان شمالی

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی از پرداخت ۱۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به سیلزدگان این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی با بیان اینکه دستور‌های لازم به منظور تسریع در تشکیل پرونده و صدور پروانه‌های ساخت و ساز مناطق سیل زده صادر شده است، اظهار کرد: علاوه بر اعطای تسهیلات و صدور پروانه، توزیع سیمان و دیگر مصالح ساختمانی در مناطق روستایی سیلزده ضروری است که باید حمل و تخلیه آن تسریع شود.

محمدی با تاکید براینکه ارزیابی قرارداد‌ها و شیوه‌های اعطای تسهیلات حائز اهمیت است، تصریح کرد: قرارداد‌های منعقدشده در بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات به سیلزدگان روستایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه به ۶ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از سیل در استان اشاره کرد و افزود: پرداخت تسهیلات بازسازی این واحد‌ها در هیات دولت تصویب شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی با بیان اینکه ۶ هزار و پنج واحد مسکونی در روستا‌ها و ۴۴۵ واحد در شهر‌ها از تسهیلات برخوردار می‌شوند، بیان کرد: براساس مصوبه هیات دولت چهار هزار و ۹۲۵ فقره تسهیلات معیشتی و ۲۵ فقره تسهیلات تعمیری به واحد‌های خسارت دیده پرداخت می‌شود.

محمدی به طرح‌های پیشنهادیی از سوی بنیاد مسکن خراسان شمالی در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این سفر مطالعه و بهسازی بافت پنج روستای هدف گردشگری و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی و گردشگری در ۶۵ روستای استان که نیازمند ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است پیشنهاد خواهد شد.

گفتنی است: اجرای طرح هادی و مطالعه سطح بندی ۶۰ روستا با اعتباری افزون بر ۵۵۰ میلیارد ریال از دیگر پیشنهادات بنیاد مسکن خراسان شمالی در سفر رئیس جمهور است.

منبع:مهر
انتهای پیام/ط


پرداخت ۱۹ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به سیلزدگان

برچسب ها: تسهیلات ، بنیاد مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.