سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گندم تحویلی به مراکز خرید دولتی در شهرستان اسلام آباد غرب ۱۰ درصد افزایش دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت : میزان گندم تحویلی کشاورزان به مراکز خرید دولتی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گفت : میزان گندم تحویلی کشاورزان به مراکز خرید دولتی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.

وی گفت : برداشت گندم در تمام مناطق این شهرستان در حال انجام است.

وی گفت: بر اساس آمار‌های شرکت غله و مراکز خرید گندم، میزان گندم خریداری شده از کشاورزان شهرستان تاکنون حدود ۲۶۳۱۲ تن می‌باشد.

وی اظهار کرد: تلاش بر پرداخت به موقع مطالبات کشاورزی است و تاکنون هم مشکل جدی در این زمینه نبوده است و کشاورزان هیچ دغدغه‌ای در زمینه پرداخت وجوه نداشته باشند.

وی از آمادگی کامل مراکز خرید شرکت غله و ۲ مرکز خرید تعاون روستایی شهرستان خبر داد و افزود: هیچ تجمع و صف در مقابل مراکز خرید وجود ندارد و عملیات تحویل گندم در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی گفت: بر اساس تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی مدیران شهرستان‌ها موظف به رصد روزانه خرید و برداشت گندم و انعکاس آن به ستاد استان شده اند.

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در ادامه با اشاره به مشوق‌هایی که برای تحویل گندم برای کشاورزان تعیین شده، افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته از کشاورز وجهی بابت بدهی برداشت نخواهد شد و کشاورزان عزیز می‌توانند با خیال آسوده گندم خود را به مراکز خرید تعیین شده از طرف اداره غله و جهاد کشاورزی تحویل دهند.

وی در پایان اشاره کرد: پیش بینی می‌شود امسال ۸۰ هزار تن گندم در این شهرستان برداشت شود .

 

 

انتهای پیام/د

تحویل گندم به مراکز خرید دولتی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.