سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز نوزدهم تیرماه ۹۸؛

کشف کالای قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال

مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه نوزدهم  تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف کالای قاچاق در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ضمن اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل کالای قاچاق در آبادان، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با کنترل دقیق خودروهای عبوری در محور آبادان - ماهشهر یک دستگاه خودرو وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۹ طاقه پارچه قاچاق تولید کشور تایوان که فاقد مجوز گمرکی بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف محموله کابل برق قاچاق توسط دریابانی

علی موسیوند فرمانده پایگاه دریابانی آبادان روز چهارشنبه گفت: این محموله کابل فشار قوی برق توسط سارقان از شبکه سراسری انتقال برق نیروگاه به سرقت رفته بود که با هوشیاری ماموران پایگاه دریابانی آبادان کشف و ضبط شد.

وی افزود: علاوه بر دستگیری ۲ سارق حرفه ای مقدار یک هزار متر کابل فشار قوی برق از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان گفت: کارشناسان ارزش کابل های کشف شده را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهمان تحویل مراجع قانونی شد.

موسیوند ادامه داد: ماموران دریابانی آبادان با آمادگی کامل شبانه روز نقاط مرزی را رصد کرده و با قاچاقچیان برخورد می کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.