سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن اسناد مالی میلیون دلاری خود را منتشر می‌کند

نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا که از سال ۲۰۱۷ یک میلیونر شده است، قصد دارد اسناد درآمد‌های مالی میلیون دلاری خود را منتشر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آتی این کشور، اسناد درآمد‌های مالی میلیون دلاری خود را منتشر می‌کند.

او با انتشار اسناد مالی دوران حضور در ریاست جمهوری آمریکا نشان می‌دهد که میلیون‌ها دلار شامل بیش از ۲.۷ میلیون دلار از معاملات کتاب و فعالیت‌های سخنرانی در یک و نیم سال گذشته به دست آورده است.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا از زمان خروج از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۱۷ یک میلیونر شده است. درآمد‌های هنگفت مالی حاصل از فعالیت‌های سخنرانی، تور‌های تبلیغاتی و معاملات پرسود انتشاراتی سبب شده است وی از ژانویه ۲۰۱۷ یعنی پس از خروج از کاخ سفید به یک میلیونر تبدیل شود.

انتشار اولین کتاب وی با عنوان  «جو بایدن» که درباره داستان مرگ فرزندش بر اثر سرطان است در فهرست کتاب‌های پرفروش ۲۰۱۷ قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین به عنوان استاد هم نام مرکز دیپلماسی و اشتغال جهانی بایدن دانشگاه پنسیلوانیا ۵۴۰ هزار دلار به دست آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.