سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید آثار فاخر رویکرد جدید جشنواره رضوی

تولید آثار و محصولات فاخر و متنوع مرتبط با فرهنگ رضوی رویکرد جدید جشنواره رضوی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور روحانیت در جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شهرکرد گفت: بر اساس رویکرد جدید جشنواره رضوی، تولید آثار و محصولات فاخر و متنوع مرتبط با فرهنگ رضوی طی یک برنامه پنج ساله در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این جشنواره یکی از توفیقات و افتخارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با همکاری نهاد‌هایی همچون ستاد عالی مساجد، کانون فکری کوکان و نوجوانان و دیگر نهادها، برگزار می‌شود.

ارباب سلیمانی به هجرت امام رضا (علیه السلام) به ایران اشاره و اضافه کرد: با هجرت این امام بزرگوار، فرهنگ تشییع و فرهنگ دینی در کشور شکل گرفت و اگرچه این هجرت اجباری بود، اما از این تهدید یک فرصت ساختند.

جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به سابقه ۱۳ ساله برگزاری جشنواره رضوی در این استان گفت: در ۱۰ سال نخست، این جشنواره در قالب ادبیات کودک و نوجوان برگزار شد و در سه سال اخیر با تغییر عنوان به «تولید کتاب رضوی»، به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: امسال برنامه جدیدی با عنوان «شب‌های فرهنگ رضوی» به استان‌ها ابلاغ شده است که این برنامه شامل بخش‌های متنوعی از جمله سخنرانی و جنگ‌های شادی می‌باشد.

انتهای پیام/ف

جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع) در شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.