سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان خبر داد؛

کشف هروئین در سمنان

سرهنگ سید علی‌اکبر میری از کشف دو کیلوگرم هروئین با دستگیری یک تبعه سابقه‌دار در سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید علی‌اکبر میری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت : با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان فرد متهم به حمل 2 کیلوگرم مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این متهم که از اتباع خارجی است و با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد از متهمان سابقه‌دار است و خوشبختانه در اقدامی به‌موقع دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: نوع ماده مخدر کشف‌شده هروئین بوده است که این تبعه افغانستانی قصد انتقال آن را داشته است.

میری افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از اطلاع به‌سرعت تیم‌های عملیاتی را در محور گرمسار- سمنان مستقر کردند و با بررسی و رصد انجام‌شده دستور به توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند دادند.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از این خودرو 2 کیلوگرم ماده مخدر هرویین کشف و ضبط کردند و راننده این خودروی سواری را نیز تحویل مراجع قضائی دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر لزوم افزایش سطح معلومات فردی و اجتماعی در مقوله آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و نقش نهاد خانواده را در این راستا بسیار مهم و اثرگذار دانست.

انتهای پیام / ر

۲ کیلوگرم هروئین در سمنان کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.