سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا در تشکیل ائتلاف‌های منطقه‌ای ناکام مانده است

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا گفت: آمریکا نه‌تن‌ها در قبال سیاست‌های خاورمیانه‌ای بلکه در مهار قدرت رقیبان و تشکیل ائتلاف منطقه‌ای خود نیز ناکام مانده و آمریکا در مسائل راهبردی خود تنها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب  رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه اظهار کرد: انسجام ملی در سایه ولایت فقیه، قدرت منطقه‌ای و نفوذ اثربخش ایران در منطقه، قدرت دفاعی و قدرت انرژی، چهار عنصر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا و هم پیمانانش از این مولفه‌ها در هراس هستند.

وی با بیان اینکه قدرت منطقه‌ای ایران با اوایل انقلاب قابل قیاس نیست، ابراز داشت: آمریکا نه‌تنها در قبال سیاست‌های خاورمیانه‌ای بلکه در مهار قدرت رقیبان و تشکیل ائتلاف منطقه‌ای خود نیز ناکام مانده و آمریکا در مسائل راهبردی خود تنها است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای مردم بیان کرد، تأکید کرد: رسالت روحانیان فعال در ارتش در راستای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی بسیار خطیر است، در نتیجه همواره باید دستاورد‌های انقلاب را برای مردم حتی در جمع‌های چند نفره نیز بیان کرد تا برای اقشار مختلف تکرار شود.

صالحی‌نسب اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران ریشه قرآنی داشته که حتی استکبارستیزی نیز در درون آن‌جای دارد و خداوند در قرآن می‌فرمایند‌ای پیامبر راز مقاومت تو در استقامت است و بنابراین پیروان تو نیز باید استقامت کنند پس استقامت فقط برای مرسلان الهی نیست و برای مردم نیز وجود دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: آگاه سازی و تقویت بصیرت سیاسی و انقلابی کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان و سربازان وظیفه، با برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی و نشست‌های تخصصی از جمله دستاورد‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی دور بودن از اشرافیت، خدمت خالصانه به مردم و استکبار ستیزی را از دیگر ویژگی‌های نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مبارزه با آسیب‌ها در عرصه‌های فرهنگی و امنیتی از جمله برنامه‌هایی است که امروز در دستور کار ارتش قرار گرفته است.

 در پایان این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام خوبیاروند که به درجه بازنشستگی نائل شده است تقدیر و حجت الاسلام جاهد به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا

برچسب ها: ارتش ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.