سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزنی برای پوشش بیمه تامین اجتماعی افراد شاغل در بخش تولید پوشاک

معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: رایزنی‌های لازم را با سازمان تامین اجتماعی در خصوص پوشش بیمه افراد شاغل در بخش تولید پوشاک انجام‌ خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت:کرمانشاه ظرفیتهای زیادی در صنعت‌پوشاک دارد.

 حاتمی با اشاره به عزم جدی استان برای تحقق رونق تولید در همه زمینه‌ها گفت: با توجه به ظرفیتهایی که در این زمینه در استان وجود دارد از جمله احیا و تقویت کارخانه‌های فعال در این حوزه می‌توانیم امیدوار باشیم که با جذب سرمایه گذار و حمایت همه جانبه از این صنعت، کرمانشاه را به یک برند معتبر در کشور تبدیل کنیم و در بخشی از بازار عراق نیز حضور یابیم.

وی بر لزوم رفع مشکلات بیمه فعالان این حوزه نیز تاکید و افزود: رایزنی‌های لازم را با سازمان تامین اجتماعی در خصوص پوشش بیمه افراد شاغل در بخش تولید پوشاک انجام‌خواهیم داد تا اشتغالزایی و فعالیت در این حوزه با امنیت شغلی و پایداری لازم همراه باشد و همچنین می‌توانیم از محل مشاغل خانگی و با همکاری بانکها برای تقویت و حمایت از فعالان و تولیدکنندگان صنعت پوشاک اقدام کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

لزوم رفع مشکلات بیمه فعالان بخش پوشاک 

برچسب ها: اشتغال ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.