سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از سامانه هوشمند توزین درحال حرکت در آزادراه قزوین- زنجان به زودی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بهره برداری سامانه هوشمند توزین در حال حرکت( WIM ) وسایل نقلیه حمل بار در محور آزادراه قزوین - زنجان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی برجعلیزاده سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از بهره برداری سامانه هوشمند توزین در حال حرکت WIM وسایل نقلیه حمل بار در محور آزادراه قزوین - زنجان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این سامانه با استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده، وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ را شناسایی می‌کند و پس از ثبت پلاک مراتب را به طور هوشمند به اطلاع پلیس راه می‌رساند و در مرحله بعد برای اعمال مقررات اقدام می‌شود.

برجعلیزاده افزود: کاهش اتلاف زمان، صرفه جویی در مصرف سوخت و حذف نیروی انسانی برای پیشگیری از تردد ناوگان سنگین حامل بار اضافی از مزایای این سامانه است.

سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل نقلیه فاقد بارنامه یا مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار استان برای انجام برنامه‌ریزی و مدیریت بهتر از دیگر مزایای این سامانه است.

انتهای پیام/ک

سامانه هوشمند توزین در حال حرکت وسایل نقلیه حمل بار در  آزادراه قزوین - زنجان افتتاح می شود 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.