سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سکوت رادوشوویچ درباره حضورش در لیست مازاد پرسپولیس

دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس، درباره حضورش در فهرست مازاد سرخپوشان سکوت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفته می‌شود، بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد قرار گرفته و باید از این تیم برود. فهرست بزرگسالان پرسپولیس کامل است و سرمربی آرژانتینی درصدد است تا با خروج نام رادو، جای را برای مهاجمان خارجی باز کند.  

برای پیگیری این موضوع با رادوشوویچ تماس گرفتیم، اما دروازه بان سرخپوشان سکوت و بیان کرد در حال حاضر نمی‌خواهد صحبت کند.

شنیده می‌شود، به دلیل مصاحبه‌ای که روز گذشته (دوشنبه) برانکو ایوانکوویچ مصاحبه‌ای کرده بود، مدیران باشگاه پرسپولیس از کالدرون خواسته اند که رادوشوویچ را در فهرست مازاد قراردهد که هنوز هیچ مسئولی این خبر را تایید نکرده است.

لازم به ذکر است، در لیگ نوزدهم، علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی پرسپولیس است و با حضور ابوالفضل درویشوند، سرخپوشان تلاش می‌کنند تا دروازه بان جوان و زیر ۲۳ سالی را به خدمت بگیرند تا برای جذب ۲ مهاجم خارجی، جای خالی داشته باشند.

کالدرون درصدد است  با حضور رضا شکاری در تراکتورسازی، ۲ مهاجم خارجی جذب کند تا در لیگ نوزدهم در این پست مشکلی نداشته باشند. درحال حاضر علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی و سعید کریمی مهاجمان پرسپولیس هستند و اعضای تیم تلاش می‌کنند تا ۲ بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیرند.

در پایان گفتنی است، پرسپولیس روز چهارشنبه به ترکیه می‌رود و باید دید رادو با احتمال جدایی، آیا در اردوی آماده سازی نیز با سرخپوشان حضور خواهد داشت یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.