سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تابستان با ورزش

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: طرح تابستان با ورزش با همکاری هیات های ورزشی در سطح شهر کرمانشاه اجرا می شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رشیدی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح «تابستان با ورزش» خبر داد و گفت:طرح «تابستان با ورزش» از سوی وزیر ورزش و جوانان به همه استان ها ابلاغ شده و قرار است که از طریق برنامه «تابستان با ورزش» شاهد مشارکت مردم، خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های متنوع ورزش همگانی باشیم.

رشیدی بیان داشت: این برنامه مقرر شد از اوایل تیرماه لغایت اواخر شهریور ماه با همکاری هیات های ورزشی ، با حضور خانواده ها، نوجوانان و جوانان ویژه بانوان و آقایان در شهر کرمانشاه اجرا می شود.

رشیدی افزود: هیات های ورزشی شهرستان می توانند در پررنگ کردن این طرح و ورزش همگانی نقش به سزایی در سلامت، شادابی مردم داشته باشند و موجب ارتقای شور و نشاط در بین جامعه شوند.

وی در ادامه گفت: انتظار داریم هیات های ورزشی با برنامه ریزی مناسب و مطلوب و با هماهنگی این طرح ملی تابستانه را با کیفیت و گستردگی بهتر در شهر کرمانشاه اجرا کنند.


وی بیان  کرد: قطعاً با این هماهنگی، انسجام، حمایت و همدلی که در ورزش استان کرمانشاه وجود دارد، این استان می تواند افتخارات بیشتری در همه رشته های ورزشی برای کشور به ارمغان بیاورد و ملی‌پوشان زیادی در رشته های مختلف ورزشی در استان کرمانشاه فعالیت دارند که مایه افتخار برای استان و کشور هستند.

همتی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد: از طرفی هیات های ورزشی نیز پشتوانه اصلی ورزش به شمار می روند. لذا هر چه این هیات های ورزشی در شهرستان پویاتر و فعال‌تر باشند، ورزش استان توفیق بیشتری کسب می کند. امیدواریم در سال جاری با حمایت‌های روساء هیات های ورزشی شاهد توفیقات بیشتر کمی و کیفی ورزش استان هم در زمینه همگانی و هم در بعد قهرمانی باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

 

هیات های ورزشی نیز پشتوانه اصلی ورزش به شمار می روند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.