سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش عمده ای از تجهیزات فرودگاه های کشور در داخل تولید می شود

مدیر عامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با آغاز تحریم ها ، بخش زیادی از تجهیزات فرودگاه های کشور در داخل تولید می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سیاوش امیرمکری مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل جدید و قدیم  فرودگاه‌های استان در گرگان گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه، خوشبختانه همه فرودگاه‌های کشور عملیاتی هستند و هم اکنون مشکل خاصی در زمینه تامین تجهیزات فرودگاهی نداریم.
 
وی ادامه داد: هم اکنون در ۵۳ فرودگاه کشور شرایط جابه جایی ۸۰ میلیون نفر مسافر به طور مطلوب وجود دارد.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین درباره آغاز پرواز‌های زائران خانه خدا افزود: پرواز‌های اعزام از فرودگاه امام خمینی آغاز شده است و همچنین ۱۹ فرودگاه دیگر کشور هم ارائه خدمات می‌کنند.

وی گفت: از یک ماه دیگر پرواز‌های بازگشت آغاز می‌شود.
 
 
 

هزار و ۷۰۰ سورت پرواز هنگام سیل از فرودگاه گرگان انجام شد

 
 


حق شناس استاندارگلستان در این مراسم گفت:  فرودگاه‌های استان خصوصا در ایام سیل با هزار و ۷۰۰ سورت پرواز ،کمک بزرگی به سیلزدگان کرد.

وی ادامه داد: طی مدت زمان فعالیت مدیر کل قبلی فرودگاه‌های استان مسیر‌های پروازی گلستان از ۲۲ مسیر به ۶۴ مسیر ارتقا یافت که امیدواریم مدیر کل جدید مسیر‌های پروازی، خطوط جدید پروازی و ایمنی پرواز‌ها را افزایش دهند.

حق شناس گفت: گلستان به عنوان نگارستان ایران از تنوع قومیتی برخوردار است، لذا باید مسیر‌های پروازی به آسیای میانه برای تجارت، گردشگری و حمل و نقل افزایش یابد.

استاندار گلستان گفت:از مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تقاضا داریم با توجه ویژه، گلستان را برای تکمیل ترمینال جدید، ساختمان پاویون و دو پارکینگ جدید در فرودگاه بین المللی گرگان یاری کنند تا بتوانیم در هفته دولت شاهد افتتاح این طرح‌ها و خدمت رسانی بهتر به مردم باشیم.

در این مراسم علی متانت به عنوان مدیر عامل فرودگاه‌های استان گلستان معارفه و از خدمات رامین آذری تقدیر شد.
 
متانت پیش از این مدیرکل فرودگاههای ایلام و نوشهر بود وهمچنین آذری به سمت مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی منصوب شد.
 

اولین اولویت تکمیل طرح هاست

 

متانت مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان در این مراسم گفت: برنامه‌های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی می‌شود و
اولین اولویت شروع و تکمیل طرح هاست.

وی افزود: یکی از برنامه ها، انجام پرواز‌های حج با امکانات خدمات رفاهی بالاتر است.
 
انتهای پیام/م
 
 

آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرودگاه های گلستان

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.