سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای پارک آبی یاسوج

معاون رئیس جمهور از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل پارک آبی یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به قابلیت‌های بالای استان درحوزه گردشگری گفت: در این طرح پیش از این ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات استفاده شده و با توجه به نیاز مجدد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اضافه شد.

آقای مونسان با اشاره به اینکه نزدیک به ۲ هزار طرح حوزه میراث فرهنگی در سطح کشور در حال اجرا است افزود: برای بازسازی بافت‌های تاریخی استان کهگیلویه وبویراحمد اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های زیادی که برای طرح ساختمان مرکزی موزه یاسوج انجام گرفته بیان کرد: طرح موزه یاسوج با پیشرفت ۹۵ درصدی، ظرف چند ماه آینده قطعا به اتمام خواهد رسید.

مونسان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد از قطب‌های گردشگری کشور است، افزود: ورود گردشگران به جنوب غربی کشور رو به افزایش است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به زیر ساخت‌ها و ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: ۷۰ طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است، که از ۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت کاری دارند.

وی با اشاره به آمادگی برای ارائه تسهیلات مورد نظر به سرمایه گذاران در حوزه گردشگری، از ورود آژانس‌های بزرگ گردشگری به استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز از ظرفیت بالای گردشگری در استان خبر داد و گفت: سرمایه گذاری‌های انجام شده در این حوزه باعث افزایش ورود گردشگران به شهرستان‌های بویر احمد و دنا شده است.
غلام محمد زارعی تعداد گردشگران شهرستان‌های بویراحمد و دنا را بالغ بر ۴ میلیون در سال نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ط

در نظرگرفتن اعتبار به منظور تکمیل پارک آبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.