سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی:هر کسی که در راس فدراسیون قرار می‌گیرد باید بداند که در چه جایگاه حساسی قرار دارد

پیشکسوت وزنه برداری گفت: در مدیریت نمی‌توان همه افراد یک رشته را راضی نکه داشت و امیدوارم هر کسی که در راس فدراسیون قرار می‌گیرد متوجه باشد که در چه جایگاه حساسی است.

حسین توکلی پیشکسوت وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص انتخاب مجدد علی مرادی به عنوان رئیس این فدراسیون اظهار داشت: من از هیچ کسی حمایت نمی‌کنم. نه از مرادی و نه از دوران حسین رضازاده و بهرام افشارزاده، چرا که  هر کسی  نقاط ضعفی در مدیریتش دارد، اما نباید یادمان برود که مدیران می‌آیند و می‌روند و فقط اسم فدراسیون و پرچم ایران است که می‌ماند. امیدوارم هر کسی که در راس فدراسیون قرار می‌گیرد متوجه باشد که در چه جایگاه حساسی است. در عین حال من فکر می‌کنم که خانواده وزنه برداری کمی ضعیف است و باید از این شرایط خارج شود. هنوز ضعف‌های زیادی در بخش‌های عمرانی و سخت افزاری داریم و همچنان باشگاه‌های ما سر و سامان درستی ندارند.

توکلی ادامه داد: در بحث مدیریت نمی‌توان همه افراد را راضی نگه داشت و این کار سختی است. اگر کسی هم توانست همه افراد یک مجموعه را راضی نگه دارد، یعنی مدیریتش اشکال دارد. اما اگر در شرایط قرار نگیریم نمی‌توانیم اعتراضاتی که به مدیریت مرادی می‌شود را بررسی کنیم.

توکلی درباره عملکرد مرادی خاطر نشان کرد: در بحث نتیجه گیری دوران مرادی در وزنه برداری خوب بود و البته در نقاط دیگری هم ضعف‌هایی وجود داشت که امیدوام برطرف شود. برخی شرایط قطعا باید تغییر کند، اما باید به رای مجمع احترام گذاشت و نمی‌شود بدون رای مجمع کسی رئیس باشد. امیدوارم مرادی با برطرف کردن نقاط ضعفش در ۴ سال آینده موفق باشد و  با توجه به اینکه خودش از خانواده وزنه برداری است، می‌تواند نقاط ضعف را به خوبی شناسایی کند.

توکلی اضافه کرد: احساس می‌کنم که جو فدراسیون وزنه برداری در حال حاضر کمی بسته است و بهتر است با دید بازتری به مسائل نگاه شود. در ایران قهرمانان زیادی داریم، اما کمتر از این افراد استفاده می‌شود و باید افکار منفی را کنار بگذاریم و بیشتر از ظرفیت‌های موجودمان استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید:

مرادی: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم/ وزارت ورزش به اردو‌ها و اعزام وزنه برداران توجه داشته باشد

مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باقی ماند

پیشکسوت وزنه برداری دارفانی را وداع گفت


انتهای پیام/

اظهارات حسین توکلی درباره انتخاب مجدد مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.