سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باد شدید و بارش های پراکنده در راه خراسان رضوی

هواشناسی برای روز سه شنبه وزش باد شدید در نوار شرقی و جنوبی و بارش‌های پراکنده رگباری در نوار غربی این استان پیش بینی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اداره کل خراسان رضوی گفت: پیش بینی اداره کل هواشناسی برای روز سه شنبه وزش باد شدید در نوار شرقی و جنوبی و بارش‌های پراکنده رگباری در نوار غربی این استان است.

 وی تصریح کرد: همچنین برای امروز گرد و خاک در نوار شرقی و جنوبی این استان پیش بینی شده است.
 
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اداره کل خراسان رضوی گفت: با افزایش ابر در نوار غربی استان خراسان رضوی، عصر امروز احتمال بارش‌های پراکنده رگباری باران همراه با رعد و برق در نواحی کوهستانی خراسان رضوی وجود دارد.

فاروقی افزود: برای روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز افزایش ابر در نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته آینده در این استان ادامه دارد و در این مدت بیشینه دما در مناطق گرمسیری استان به بیش از ۴۵ درجه سلسیوس و در مشهد به ۴۰ درجه خواهد رسید.

فاروقی افزود: قوچان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اداره کل خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در سرخس با سرعت ۶۱ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
منبع: ایرنا
 
انتهای پیام//م.ی
 

ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته در استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.