سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های هفته اردبیل نماد وحدت ملی خواهد بود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: برنامه‌های هفته استان اردبیل نماد وحدت ملی و معرف جایگاه اردبیل و صفویه درتاریخ کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی تصریح کرد: برنامه‌های هفته استان اردبیل نماد وحدت ملی و معرف جایگاه اردبیل و صفویه در تاریخ کشور خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت تاریخی نقش سلاطین صفوی در ایجاد وحدت در کشور، گفت: اردبیل از این حیث نقش بی بدیلی در تاریخ کشور دارد که لازم است این نقش بازخوانی و تبیین شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تاکید بر دریافت نظرات نخبگان فرهنگی، هنری و اجتماعی استان برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این هفته، ادامه داد: فراخوان دریافت ایده‌ها برای برنامه‌های این هفته از ماه‌های گذشته در رسانه‌ها اعلام شده است.

فلاحی اضافه کرد: لازم است فعالان این حوزه در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته استان اردبیل یاری گر ما باشند تا بتوانیم اهداف و سیاست‌های این هفته را در سطح جامعه تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های پاسداشت هفته استان اردبیل به صورت رسمی از ۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد، بیان داشت: این برنامه‌ها در تمامی شهرستان‌های استان و در طول یک هفته برگزار خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: برنامه‌های متنوعی برای ۴ مرداد اولین روز این هفته که مصادف با سالروز تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی است و همچنین ۹ مرداد، سالروز ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ح

اردبیل نقش بی بدیلی در تاریخ کشور دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.