سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین مطرح کرد؛

مدیریت بحران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی امکان پذیر است

استاندار قزوین گفت: در حادثه سیل اخیر با همت دولت و مردم، کمترین کمک و امکانات از کشور‌های دیگر دریافت شد که مهر تاییدی بر توانمندی‌های داخلی در مدیریت بحران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  عبدالمحمد زاهدی شامگاه دوشنبه در جریان سفر یک روزه خود به استان لرستان، با حضور در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دلفان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت اقدامات انجام شده، افزود: پس از حادثه اولین اقدام لازم اسکان موقت حادثه‌دیدگان است که باید به سرعت برای تأمین امکانات لازم برای اسکان موقت حادثه‌دیدگان اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار قزوین گفت: قبل از هر چیز باید آمایش سرزمینی تهیه شود تا پیش از وقوع حوادث طبیعی پیش‌بینی‌های لازم جهت فراهم نمودن امکانات انجام گیرد.

زاهدی گفت: با توجه به اینکه این شهرستان سردسیری است تا پایان مهرماه فرصت انجام مراحل سفت کاری واحد‌های مسکونی وجود دارد و این امر مستلزم آن است که دست اندرکاران در انجام امور محوله سرعت لازم را اعمال نمایند.

زاهدی تاکید کرد: مردم همواره ثابت کرده‌اند که در سختی‌ها و مشکلات پشتیبان و یاور همدیگر هستند و در این صورت قطعاً کمک‌های مردم نیکوکار استان قزوین تا پایان مراحل ساخت و تعمیر واحد‌های مسکن تعهد شده، ادامه خواهد یافت.

استان قزوین به عنوان معین استان سیل زده لرستان مسئولیت تعمیر و ساخت چهار هزار واحد مسکونی را در شهرستان دلفان متعهد شده است.

شهرستان دلفان دارای ۱۵۰ هزار نفر جمعیت ساکن، ۲ نقطه شهری و ۴۳۲ روستا است.

سیل امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های لرستان خسارت زده است.

انتهای پیام/د

مدیریت بحران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی امکان پذیر است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.