سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری لرستان خبر داد؛

با افراد بدحجاب در مناطق گردشگری برخورد قاطع می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری لرستان گفت: برخورد با افراد بدحجاب در مناطق گردشگری و توریستی لرستان در دستور کار قرار گرفته و مجوز‌های لازم نیز صادر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  بیژن دارایی، بدحجابی را موضوعی خلاف اخلاق و عفت عمومی عنوان و اظهار کرد: در قانون مجازات اسلامی نیز برای مراکز عرضه البسه مغایر عفت عمومی و همچنین افراد بدحجاب جزای سنگینی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: قانون‌گذار ضمانت‌های اجرایی برای بدحجابی تعیین کرده، ضمن اینکه مقابله با این پدیده خلاف عفت عمومی مورد توجه دستگاه قضائی قرار گرفته و دستور آن نیز صادر شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان از اجرای طرح‌های مختلف برای رصد بدحجابی در استان خبر و ادامه داد: شاید در برخی استان‌ها از نظر عرفی بتوان بی‌حجابی را مورد اغماض قرار داد، اما در لرستان به دلیل بافت و نگاهی سنتی این موضوع قابل پذیرش نیست.

دارایی بیان داشت: برخورد با افراد بدحجاب در مناطق گردشگری و توریستی لرستان در دستور کار قرار گرفته و مجوز‌های لازم برای انجام این کار به عوامل انتظامی استان داده شده است.

وی همچنین به ساماندهی منازل استیجاری مناطق گردشگری همچون «بیشه» اشاره و تصریح کرد: در شورای پیشگیری شهرستان این موضوع مورد توجه قرار گرفت و در نهایت عرضه مایحتاج عمومی مردم و ساماندهی منازل استیجاری به میراث فرهنگی واگذار شد، ضمن اینکه دستگاه قضائی بر فرایند کار نیز نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/د

برخورد قاطع با افراد بدحجاب در مناطق گردشگری لرستان

برچسب ها: گردشگری ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.