سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهارمین جایزه جهانی گوهرشاد در مشهد

دبیر جایزه جهانی گوهرشاد گفت: چهارمین جایزه جهانی گوهرشاد، ۱۹ تیرماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی سروری دبیر جایزه جهانی گوهرشاد  در نشست خبری چهارمین دوره جایزه جهانی گوهرشاد در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه چهارمین جایزه جهانی گوهرشاد، ۱۹ تیرماه در مشهد برگزار می شود گفت: یکی از راه‌های نشر معارف قرآن و مکتب اهل بیت (ع)، معرفی و برجسته‌سازی الگوی زن مسلمان است، شخصیت‌های بزرگی همچون حضرت مریم، آسیه و شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س)، به عنوان شخصیت‌های برجسته در قرآن معرفی شده‌اند و سیره زندگانی آنان الگوی زن مسلمان امروز است.
 
وی تصریح کرد: بانو گوهرشاد از شخصیت‌های برجسته و فرهیخته‌ای است که حدود ۶۰۰ سال پیش مسجد گوهرشاد را بنا و موقوفاتی را برای عمران و توسعه این مسجد وقف کرد. این بانو نه تنها به فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی پرداخت، بلکه جریان حکومتی را به سمت فرهنگ و هنر سوق داد.
 
دبیر جایزه جهانی گوهرشاد گفت: در طول تاریخ شمار بانوانی که خدمات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی داشته‌ا‌ند بسیار است، در زمان حال نیز بانوان زیادی داریم که در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، پزشکی  خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
انتهای پیام// ز.م 
 

چهارمین جایزه جهانی گوهرشاد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.