سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد؛

۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از بارندگی اخیر تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت:۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده ناشی از بارندگی اخیر تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سجاد صنعتی منفرد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجاندر جمع خبرنگاران از معرفی بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از بارندگی‌های اخیر جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل خبر داد.

وی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ واحد خسارت دیده ناشی از بارندگی‌های اخیر در زنجان تسهیلات دریافت می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: سهمیه مصوب استان برای احداث واحد‌های مسکونی روستایی خسارت دیده ۳۰۰ فقره و برای واحد‌های شهری ۸۰ فقره می‌باشد.

 صنعتی منفرد ادامه داد: تاکنون ۳۰۵ واحد مسکونی برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند که از این تعداد ۱۳ فقره منجر به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده است.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۸۶۶ پرونده برای واحد‌های خسارت‌دیده در استان زنجان تشکیل شده است، یادآور شد: از این تعداد ۳۲ درصد از واحد‌های خسارت‌دیده، تعمیری بوده و ۶۸ درصد واحد‌ها نیز احداثی بوده و باید بازسازی شوند.

این مقام مسئول مبلغ تسهیلات تخصیص یافته برای احداث واحد‌های خسارت‌دیده شهری و روستایی ۹۸ را ۱۶۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: برای هر واحد احداثی روستایی ۴۰ میلیون تومان و شهری نیز ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۱۵ ساله که ۳ سال دوره تنفس دارد در نظر گرفته شده و به مدت ۱۲ سال اقساط بندی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: در بخش تسهیلات تعمیری نیز ۴۵ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

صنعتی منفرد گفت: باید در احداث و تعمیر واحد‌های خسارت دیده، همه مقررات فنی و اجرایی ساختمان لحاظ شود، تا در بلایای طبیعی ایمنی بالایی داشته باشند.

انتهای پیام /ک 

واحدهای مسکونی آسیب دیده در زنجان تسهیلات دریافت می کنند

 

برچسب ها: مسکن ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.