سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"محله عمودی" در مجتمع‌های مسکونی اصفهان

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه "محله عمودی" برای دومین سال پیاپی در مجتمع‌های مسکونی آپارتمانی اصفهان خبر داد.

مرتضی رشیدی معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ویژه‌برنامه "محله عمودی" در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی مربوط به خانواده در مجتمع‌های مسکونی بالای یکصد واحد که به‌صورت آپارتمان هستند برای دومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجتمع‌های مسکونی با جمعیت بالا می‌توان آموزه‌های فرهنگ شهروندی را در ارتباط مستقیم با مخاطبان خود توسعه داد افزود:: با توجه به اینکه وسعت کلانشهر اصفهان رو به گسترش بوده و آپارتمان‌نشینی در حال افزایش است می‌توان با شهروندانی که در این ساختمان‌ها زندگی می‌کنند از این طریق ارتباط داشته و یک سری از قوانین و مقررات و مسائلی که مربوط به این شیوه از زندگی است را آموزش دهیم.

وی تصریح کرد: در این ویژه برنامه هشت واحد مسکونی در مناطق مختلف شهر انتخاب‌شده‌اند که در مدت ۸ هفته ۶۴ برنامه به مدت ۲ ماه ویژه ساکنان برگزار می‌شود که این برنامه‌ها شامل آموزه‌های اخلاق شهروندی، آتش‌نشانی، بازیافت، اورژانس، فرهنگ رسانه‌ای با همکاری پلیس فتا، فضای سبز و گیاهان آپارتمانی و مواردی از این قبیل است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هر برنامه دو ساعت است که طبق جدول اعلام شده، برای مخاطبان تمام سنین محتوای آموزشی در نظر گرفته‌شده است که به‌صورت واحد به واحد توزیع می‌شود که اعلام زمان برنامه‌های مخصوص مخاطبان از جمله کودکان، بانوان و عموم ساکنان به همراه روز و ساعت اجرا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است آئین افتتاحیه این ویژه برنامه روز سه شنبه ۱۸ تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ با حضور مدیران شهری در مجتمع مسکونی فرهنگیان واقع در بلوار شفق برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی
 


آموزش‌هایی برای مجتمع‌های آپارتمانی بالای یکصد واحد

برچسب ها: شهرداری ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.