سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواهری: ورزشگاه ثامن خارج از مشهد قرار دارد/ انتخاب زمین بازی به عهده باشگاه شهرخودرو است

مدیر ورزشگاه امام رضا (ع) درباره وضعیت این ورزشگاه پیش از آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روز‌های گذشته اخباری مبنی بر آماده سازی ورزشگاه ثامن مشهد منتشر شد و طبق شنیده‌ها این ورزشگاه برای برگزاری بازی‌های شهرخودرو خراسان در لیگ برتر نوزدهم آماده شده است.

پس از این امیر زارعی، معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد که با وجود ورزشگاه ثامن در مشهد مقدس، باشگاه شهر خودرو خراسان خودش تعیین می‌کند که در کدام یک از ورزشگاه‌های مشهد بازی کند.

در این خصوص علی اکبر هاشمی جواهری مدیر ورزشگاه امام رضا (ع) در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ورزشگاه امام رضا (ع) آمادگی برگزاری بازی‌ها را به شکلی که سازمان لیگ خواسته است، دارد. حتی مشکلاتی که بابت فروش بلیت الکترونیکی در ورزشگاه ما وجود داشت برطرف شده است. اما اینکه باشگاه شهرخودرو تمایل دارد در کدام یک از استادیوم‌های مشهد بازی کند، به مسئولان این تیم برمی گردد.

هاشمی جواهری درباره بازدید مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: ایراد کلی در ورزشگاه ما وجود نداشت و فقط بحث‌هایی درباره بلیت فروشی الکترونیکی وجود داشت که قبلا اعلام کرده بودیم این مشکل را هم برطرف خواهیم کرد و زیرساخت‌های این داستان را آماده سازی کردیم و در کل می‌توان گفت که ایراد خاصی در ورزشگاه امام رضا (ع) وجود ندارد. همین ایراد‌های جزئی را نیز خودمان برطرف خواهیم کرد.

او ادامه داد: ورزشگاه ثامن مشهد، کاملا از شهر خارج است، اما ورزشگاه امام رضا مرکز شهر قرار دارد و اشکالی که به ورزشگاه ثامن پیش از این گرفته می‌شد فاصله حدودی ۲۰ کیلومتری از مشهد بوده است.

هاشمی جواهری خاطر نشان کرد: ما فقط می‌توانیم برای برگزاری بازی‌های تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه مان اعلام آمادگی کنیم و تصمیم نهایی با مسئولان این تیم خواهد بود.

البته فرهاد حیداوی مالک باشگاه شهر خودرو اعلام کرده که برگزاری بازیهای این تیم در ورزشگاه ثامن باب میل هواداران نیست.


بیشتر بخوانید:

بازیکن استقلال در آستانه پیوستن به پدیده قرار گرفت

شکست گل‌محمدی و رحمتی مقابل قلعه‌نویی در بازی دوستانه

گزینه‌ی برزیلی گل‌محمدی با شهرخودرو امضا می‌کند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.