سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام طرح پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه در استان زنجان

رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان از اتمام طرح پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی تا پایان شهریور ماه در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رئیس اداره امور فناوری‌های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به وجود ۱۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین دارای پلاک نو در استان گفت: ۵ هزار دستگاه از این تعداد با پلاک نو از کارخانه تحویل گرفته شده و مابقی پس از انجام بازدید‌های فنی پلاک‌گذاری شده است.

مظفر یوسفی‌پور با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق سوخت و شناسایی ماشین‌های نیرو محرکه فرسوده به منظور اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی از جمله اهداف اجرای طرح پلاک‌گذاری ماشین آلات کشاورزی به شمار می‌رود، افزود: با توجه به بخشودگی جرایم بیمه ماشین‌‎های کشاورزی تا اواسط شهریور ماه و رفع مشکلات مربوط به صدور پلاک، برنامه‌ریزی شده طرح پلاک‌گذاری تا پایان شهریور در استان عملیاتی و به پایان برسد.

وی عنوان کرد: اجرای طرح پلاک‌گذاری ماشین‌های نیرومحرکه کشاورزی از بهمن ماه سال ۹۳ همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است.
انتهای پیام/ن
 

 

وجود ۱۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین دارای پلاک نو در استان زنجان

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.