سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خستگی و خواب آلودگی، باز هم حادثه آفرید /۵نفر کشته ومجروح شدند

برخورد یک دستگاه وانت پراید با کامیون در محور "کهیر-زرآباد" شهرستان "کنارک" ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ غلامرضا شهرکی فرمانده انتظامی شهرستان کنارک در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف فوتی در محور "کهیر به زرآباد" بعد از روستای "تران" بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه ماموران پاسگاه انتظامی "کهیر" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه وانت پراید که از کهیر به سمت زرآباد در حرکت بوده با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

سرهنگ شهرکی بیان داشت: در این حادثه مردی ۲۸ ساله و نوزادی ۲ روزه به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سایر سرنشین خودرو پراید نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان امام علی (ع) چابهار منتقل شدند.

وی تصریح کرد: علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه، بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پراید اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از رانندگان خواست به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل پانزده دقیقه استراحت در برنامه سفر خود داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/گ

خستگی و خواب آلودگی حادثه آفرید

برچسب ها: تصادف ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.