سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز هفدهم تیرماه ۹۸

جوان خارجی عشق موبایل، سرقت‌های اینترنتی می‌کرد / مسمومیت کودک یک ساله با قرص

مهم‌ترین حوادث امروز (هفدم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (هفدم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جوان خارجی عشق موبایل، سرقت‌های اینترنتی می‌کرد

سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت: چندی قبل جوان ۲۰ ساله‌ای که تبعه خارجی است به یک فروشگاه در مشهد مراجعه و یک دستگاه گوشی تلفن همراه خریداری می‌کند.

وی افزود: این پسر جوان مدعی می‌شود که کارت عابربانک ندارد و از طریق گوشی تلفن خود مبلغ موردنظر را برای فروشنده کارت به کارت می‌کند.
 
فرمانده انتظامی مشهد گفت: پس از گذشت ۴۸ ساعت مالک فروشگاه گوشی‌های تلفن همراه متوجه می‌شود حساب بانکی اش از طریق پلیس فتا استان خراسان جنوبی مسدود شده و با پی گیری موضوع در می‌یابد خریدار گوشی تلفن همراه از حساب بانکی یکی از شهروندان بیرجندی مبلغ خرید گوشی را سرقت و به حساب او واریز کرده است.

سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: با گزارش موضوع به پلیس، تحقیقات بعدی تیم دایره تجسس کلانتری گلشهر مشهد حاکی از آن بود که متهم با هک کردن حساب بانکی مالباخته اقدام به این سرقت اینترنتی داشته و برای رد گم کنی مبلغ خرید را به حساب فروشنده گوشی تلفن همراه واریز کرده است.

وی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری ۲۶ گلشهر مشهد در ادامه تحقیقات این پرونده ۳ مالباخته دیگر نیز که به همین شیوه از آنان کلاهبرداری شده بود شناسایی و پلیس با ترسیم چهره فرضی متهم و همچنین اقدامات گسترده اطلاعاتی، جوان ۲۰ ساله را ردزنی و دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی معرفی شده است و تحقیقات از این تبعه خارجی برای کشف دیگر سرقت‌ها و شناسایی و دستگیری همدستانش ادامه دارد.

مسمومیت کودک یک ساله با قرص

دکتر قاسم مشارموحد متخصص طب اورژانس گفت: کودک یک ساله که با خوردن قرص دچار مسمومیت شده بود به مرکز درمانی حکیم منتقل شد.
 
پس از انجام هماهنگی‌های لازم توسط مرکز ارتباطات اورژانس، بالگرد به محل اعزام و کودک یک ساله با دریافت مراقبت‌های پزشکی پس از انتقال با بالگرد به نیشابور توسط آمبولانس به مراکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شد.
 
وی تصریح کرد: اعزام بالگرد اورژانس هوایی نیشابور جهت امداد رسانی به کودک یک ساله در روستای عطائیه در ۷۰ کیلومتری محور نیشابور به کاشمر انجام شد.
 
متخصص طب اورژانس گفت : این هجدهمین ماموریت پایگاه اورژانس هوایی در سال ۱۳۹۸ می‌باشد.

کشف ۷۹ هزار نخ سیگار قاچاق در خواف

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی شهرستان خواف  گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید ساداتی خواف با اشراف اطلاعاتی از حمل مقادیر قابل توجهی سیگار قاچاق توسط راننده یک دستگاه پراید مطلع شدند.

وی افزود:ماموران انتظامی این خودرو را پس از شناسایی متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۷۹ هزار نخ سیگار قاچاق که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 
انتهای پیام//ف.غ
 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.