سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقراری بیش از ۴۷۰۰ تماس با سامانه صدای مشاور

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری بیش از ۴۷۰۰ تماس با سامانه صدای مشاور طی ۳ ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری ۴۷۱۱ تماس موفق با خط تلفن صدای مشاور (۱۴۸۰) در کرمانشاه طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت : مسائل بین فردی، اختلافات بین زوجین، اختلالات روانی، افسردگی، مشکلات تربیتی و مشاوره تحصیلی از مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره‌ای ۱۴۸۰ است.

وی گفت : هر فردی برای بهتر زیستن و غلبه بر مشکلات متعدد خود نیازمند آگاهی است که این امر از طریق مشورت با افراد خبره و متخصص به وجود می‌آید.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: مرکز مشاوره ۱۴۸۰ بهزیستی در کرمانشاه از سال ۷۹ آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می‌شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و یا بهبود سلامت روان آنان شود.

وی بسیاری از مشکلات مطرح شده را ناشی از مسائل جزئی و یا از سرناآگاهی عنوان کرد و گفت: از طریق سوق دادن مخاطب به سمت یک هم‌اندیشی می‌توان از حاد شدن مشکل جلوگیری کند.

رضوان مدنی بیان داشت: به طور میانگین و به صورت فصلی نزدیک به ۵ هزار تماس با این مرکز برقرار می‌شود و به صورت روزانه ۱۵۰ تا ۱۶۰ مخاطب با این مرکز تماس می‌گیرند .

 

 

انتهای پیام/د

مسائل بین فردی مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی تماس گیرندگان با خط تلفن مشاوره‌

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.