سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش:ما نمی‌توانیم معطل کی‌روش بمانیم/ مالکیت ورزشگاه نقش جهان به باشگاه سپاهان واگذار می‌شود

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ما نمی‌توانیم زیاد معطل کی روش استنلی بمانیم و اگر در ۴۸ ساعت آینده نیاید با گزینه بعدی مان به توافق می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، درباره وضعیت کی روش استنلی بیان کرد: کی روش استنلی یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه است که از ما ۴۸ ساعت فرصت خواسته است تا تصمیم بگیرد و در کشور خودش برزیل است. او در این مدت تصمیم می‌گیرد که به ایران می‌آید یا نمی‌آید. بحث مالی در این باره مطرح نیست و مدیربرنامه اش به ما عنوان کرد که کی روش بیان کرده که اگر به ایران بیاد فقط برای سپاهان بازی می‌کند و ما هم نمی‌توانیم زیاد معطل بمانیم و اگر در ۴۸ ساعت آینده نیاید با گزینه بعدی مان به توافق می‌رسیم.

او درباره بحث پیوستن وحید امیری به چه صورت شد، گفت: بله مکاتبه‌ی با ترابوزان کردیم و خواستیم شرایطش را اعلام کنند و باید ببینیم با شرایط اعلام شده از سوی باشگاه ترکیه‌ای می‌توانیم این بازیکن را به خدمت بگیریم یا نه!

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شروط باشگاه‌ها برای تجهیز ورزشگاه‌های خود اظهار کرد: بله در جریان این موضع هستم و مستحضر هستید ورزشگاه نقش جهان ورزشگاه بزرگی هست و برطرف کردن مشکلاتش مقداری سخت است، اما خوشبختانه اقدامات خوبی ظرف یک ماه اخیر انجام شده  و ۳ جاده دسترسی اضافه کرده و محوطه‌های اطراف آسفالت کردیم و دوربین‌های پیشرفته داخل ورزشگاه نصب شده است و جداسازی‌ها هم صورت گرفت.

ورزشگاه نقش جهان برای لیگ نوزدهم آماده می شود 

او ادامه داد: هفته گذشته نیز نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ در ورزشگاه نقش جهان حضور یافتند و موارد مختلف را بررسی کردند. قرارداد دوربین‌های بیرون ورزشگاه، گیت‌های الکترونیکی و شماره گذاری صندلی‌ها همه انجام شده است و کارگران در این ورزشگاه مشغول هستند و فکر می‌کنم ورزشگاه برای شروع لیگ نوزدهم آماده می‌شود. مشکلی وجود ندارد و همه مشغول فعالیت در این ورزشگاه هستند تا مواردی که فدراسیون فوتبال و شورای امنیت مطرح کردند را درست کنند.

انتقال ورزشگاه نقش جهان به سپاهان ظرف یکی، 2 هفته انجام می شود 

او درباره اینکه باشگاه سپاهان مالک ورزشگاه نقش جهان نیست، گفت: بله یکی از مشکلات بزرگ ما بحث مالکیت است و به ما قول دادند ظرف یکی، ۲ هفته آینده انتقال انجام شود. ورزشگاه نقش جهان در اختیار شرکت تجهیز و توسعه است و با توجه به هزینه‌های زیادی که شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان کرده مقرر شده است که این ورزشگاه به باشگاه سپاهان واگذار شود. طی صحبت‌های انجام شده و قول‌هایی که وزارت ورزش و جوانان داده قرار است ظرف یکی، ۲ هفته آینده این انتقال صورت بگیرد تا مشکلات برطرف شود.

مبلغی برای انتقال ورزشگاه نقش جهان پرداخت نمی کنیم 

تابش درباره اینکه برای انتقال ورزشگاه نقش جهان باید مبلغی را به شرکت تجهیز و توسعه پرداخت کنید، گفت: نه ما پولی پرداخت نمی‌کنیم و کارخانه فولاد مبارکه اصفهان و باشگاه سپاهان برای تجهیز ورزشگاه نقش جهان بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه کردند و به ازای این هزینه‌ها مدت زیادی این ورزشگاه در اختیار ما گذاشته شد.

او درباره وضعیت تیم سپاهان، اردو‌ها و فصل نقل و انتقالات این تیم اصفهانی گفت: وضعیت تیم خوب است و از اول تیرماه تمرینات ما صبح و بعدازظهر شروع شده است و روز شنبه هم یک بازی تدرکاتی با پدیده مشهد داشتیم. تیم جوان و با تجربه‌ای بستیم و با یکی، ۲ بازیکن دیگر هم مشغول مذاکره هستیم. به هر حال بازیکنانی که مدنظر هستند خارجی هستند و ما هم نمی‌خواهیم بازیکن خارجی بی کیفیت بیاوریم. البته  با بازیکنان مدنظرمان به نتیجه رسیدیم و ظرف یکی، ۲ روز آینده اعلام می‌کنیم. ما قصد داریم بازیکنان باکیفیتی به تیم اضافه شوند که بتوانند به تیم ما کمک کنند. تمرینات خوب است و از روز گذشته در کردان اردویی برپا کردیم و ۷، ۸ روز اعضای تیم در آنجا هستند و احتمال دارد اردویی در ترکیه داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

حریفان تدارکاتی سپاهان در اردوی کردان مشخص شدند / ۳ بازی دوستانه در اردوی ترکیه

سبد خرید سپاهان مملو از ستاره‌های لیگ برتر فوتبال ایران

پایان قرارداد ۱۲ بازیکن برای سپاهان دردسر ساز شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.