سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لباس و نشان سربازی افتخار است

مشاور استاندار در امور امنیتی و انتظامی استاندار کرمان گفت: برای من حضور در هر مراسمی که نشانی از سربازی باشد افتخار و خاطره‌ای ماندگار است چراکه لباس و نشان سربازی را افتخار می‌دانم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان خلیل همایی مشاور استاندار در امور امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در آئین تحلیف و پایان دوره فراگیران مرکز آموزش شهید باهنر گفت: زحمات و تلاش‌های مجموعه کادر آموزش این مرکز به سبب تعلیمات خوبی که به سربازان داده اند و برنامه خوبی که اجرا شد جای قدردانی دارد.

خلیل همایی افزود: برای من حضور در هر مراسمی که نشانی از سربازی باشد افتخار و خاطره‌ای ماندگار است چراکه لباس و نشان سربازی را افتخار می‌دانم.

 مشاور استاندار در امور امنیتی و انتظامی استان کرمان افزود: از زمستان۵۷ که اولین بار بعد انقلاب آموزش می‌دیدیم و بعد هم در زمان جنگ آموزش‌هایی برایمان تکرار شد همواره تداوم ایثارگری‌های نیرو‌های مسلح را شاهد بودیم که در سایه آن ۴۰ سال است از کشور‌های قدرتمند جهان می‌باشیم.

وی اظهار داشت: بدون شک این امنیت زبانزد در عرصه داخلی و بین المللی مدیون تلاش‌های قوای دفاعی و نیرو‌ها مسلح است که همه باید قدردان آنان باشیم.

روز خاطره انگیزی برای شماست و بدانید اگر جوانی و نوجوانی خود را در راه درست صرف کنیم میانسالی خوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.