سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعزام ۲۴ هزار مددجو کمیته امداد به سفر‌های زیارتی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در راستای اجرای طرح شوق زیارت در سال جاری، تاکنون ۲۴ هزار نفر از مددجویان به سفر‌های زیارتی قم، مشهد و عتبات اعزام شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین احمدیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اردو‌های شوق زیارت به طور کامل با مشارکت مردم و نیکوکاران برای مددجویان کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی گفت: سال گذشته حدود ۱۹۶ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد از سراسر کشور به اردو‌های زیارتی و شوق زیارت شهر‌های مقدس مشهد، قم، پیاده‌روی اربعین حسینی و عتبات عالیات اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هزار نفر از مددجویان به سفر‌های زیارتی قم، مشهد و عتبات اعزام شدند، تصریح کرد: اعزام مددجویان زیارت اولی به اماکن مقدسه در قالب طرح شوق زیارت، از اولویت‌های کمیته امداد در حوزه فرهنگی است.


بیشتر بخوانید: آمادگی دفاتر کمیته امداد برای دریافت فطره شهروندان تهرانی


حجت الاسلام و المسلمین احمدیان گفت: در ایام دهه کرامت از سالروز ولادت کریمه اهل بیت (س) تا ولادت ثامن الائمه (ع) ۲۰ هزار نفر از مددجویان زیارت اولی به شهر‌های مقدس قم و مشهد اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را نداشتند به شهرهای مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: مددجویان با مشارکت مردم نیکوکار به این شهر‌های مقدس اعزام می‌شوند تا در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل بیت (علیهم السلام) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.