سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظرسنجی: آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ ناراضی هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد آمریکایی‌ها همچنان از اقدامات دونالد ترامپ در بخش‌های مختلف ناراضی هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، نتایج نظرسنجی جدید روزنامه واشنگتن پست و شبکه‌ ای بی سی نشان می‌دهد بیشتر آمریکایی‌ها همچنان از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا ناراضی هستند.

بر این اساس، ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از اقدامات ترامپ در بخش‌های مختلف ناراضی هستند. این در حالی است که ۴۷ درصد افراد عملکرد رئیس‌جمهور کشورشان در کاخ سفید را تایید کرده‌اند.

در همین حال، ۵۳ درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی نسبت به عملکرد ترامپ در بخش اشتغال ابراز نگرانی کرده و ۴۴ درصد گفته‌اند از اقدامات رئیس‌جمهورشان در بخش اشتغال حمایت می‌کنند.

همچنین اکثریت افراد اعلام کرده‌اند با سیاست‌های ترامپ در بخش‌های مهاجرت، مراقبت‌های بهداشتی، مسائل مربوط به زنان، سقط جنین، تغییرات آب و هوایی، خشونت‌های ناشی از حمل اسلحه و سیاست‌های خارجی مخالف هستند. میزان مخالفت با سیاست‌های مالیاتی ترامپ نیز ۴۹ درصد بوده است.

علاوه بر این، ۶۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مذکور گفته‌اند که ترامپ از زمان تصدی مقام ریاست جمهوری کاملا «غیر رسمی» و به دور از رویه ریاست جمهوری عمل کرده است.

این نظرسنجی در حالی منتشر شده است که نخستین دور از مناظرات انتخاباتی سال ۲۰۲۰ دموکرات‌ها چندی پیش پایان یافت و کاملا هریس، سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا و الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست با اختلاف اندکی پس از جو بایدن، نامزد پیشتاز انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا قرار گرفتند.

این نظرسنجی با حاشیه خطای ۳.۵ درصد، از ۱۰۰۸ نفر و در بازه زمانی ۲۸ ژوئن تا اول ژوئیه انجام شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.