سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات پلیس درباره تشکیل پرونده قضائی برای زائران

سردار مهری گفت: اگر برای زائری پرونده قضایی تشکیل شود او از ادامه سفر محروم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌های کل کشور در مراسم بدرقه نخستین گروه زائران حج تمتع گفت: زائران توجه کنند که مدتی میهمان کشور عربستان هستند؛ از این رو باید از قوانین و مقررات  آن کشور تبعیت کرده و به آن احترام بگذارند.

وی افزود: ۱۴ سال انتظار برای تشرف به حج مدت زمان زیادی است، اما شاهد بوده‌ایم برخی افراد به دلیل اینکه قوانین آن کشور را رعایت نکردند همکاران ما مجبور شدند از ادامه سفرشان جلوگیری کنند؛ از این رو توجه به نکاتی که به زائران گوشزد شده از جمله حمل و مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه، ضروری است.

مهری تاکید کرد: توجه به عدم حمل مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه که جرم محسوب می‌شود به زائران اعلام کرده‌ایم و فرماندهان ما در فرودگاه نیز آن‌ها را دوباره یادآوری خواهند کرد، امیدواریم همه ۸۶ هزار زائر ایرانی بتوانند بدون هیچ مشکلی عازم این سفر معنوی شوند.

به گفته مهری در اقدامی جدید فرماندهان ملزم شده‌اند تا از ابتدا تا انتهای سفر به سوالات زائران پاسخ دهند، اما اگر برای زائری پرونده قضایی تشکیل شود وی یا از ادامه سفر محروم خواهد شد و یا با تأخیر به کاروان ملحق می‌شود که این خسران بسیار زیادی برای زائر به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.