سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه کرامت:

خدام آستان قدس رضوی (ع) با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کردند

خدام آستان قدس رضوی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید، تامین اقلام مورد نیاز و بسته‌های غذایی، وام کار آفرینی و تهیه جهیزیه برای نیازمندان با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، خدام آستان قدس رضوی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید، تامین اقلام مورد نیاز و بسته‌های غذایی، وام کار آفرینی و تهیه جهیزیه برای نیازمندان با آیت الله ناصری، امام جمعه یزد گفتگو کردند.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری، در این نشست گفت: در دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید تعداد ۱۳ نفر از خدام حرم رضوی در قالب ۴ گروه برنامه‌های زیر سایه خورشید را در دهه کرامت در استان یزد برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این دوره از جشنواره تعداد ۴۵۰ نفر در شهر یزد در قالب گروه‌های مختلف درگیر برگزاری این جشن هستند و در سطح استان نیز بیش از ۲ هزار نفر برای برگزاری این جشن‌ها در حال فعالیت هستند.

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید یزد خاطرنشان کرد: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی مذهبی کشور بعد از عاشورا و اربعین حسینی است که در فراتر از مرز‌های کشورمان نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: بزرگترین جشن زیر سایه خورشید نیز همزمان با دهه کرامت با حضور ۴۰ هزار نفر از مردم استان یزد در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم نیز خدام حرم رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)، توسلی به ائمه اطهار (ع) داشتند.

انتهای پیام/ی

دیدار خدام آستان قدس رضوی (ع) با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.