سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلاحی:

اردبیل آماده میزبانی برای همایش‌های بین المللی گردشگری است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اعلام آمادگی این استان جهت میزبانی همایش‌های ملی و بین المللی گردشگری به منظور توسعه پایدار فرهنگی و اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امرز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه شعار توسعه پایدار گردشگری استان، اردبیل ۱۴۰۰ بر قله گردشگری است، رویداد‌های در سطح ملی و بین الملل استقبال می‌شود.

وی افزود: این استان جاذبه‌های گردشگری متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله طبیعت گردی، گردشگری سلامت، گردشگری غذا، گردشگری عشایر، گردشگری ورزشی، گردشگری زمستانی، گردشگری آیینی و گردشگری فرهنگی دارد تا جایی که پاسخگوی سلایق مختلف است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: از سویی این استان به عنوان پایلوت طرح‌ها و جشنواره‌های متنوع گردشگری و رویداد‌های فرهنگی قابلیت میزبانی رویداد‌ها را در سطح ملی و بین المللی به اثبات رسانده است.

فلاحی افزود: به دلیل تحقق شعار توسعه گردشگری و با هدف بهره گیری از این ظرفیت جهت توسعه پایدار استان اردبیل، هر رویدادی که قادر به معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری باشد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری سالانه ده ها جشنواره و همایش ملی در استان اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری هموطنان و حتی گردشگران خارجی تبدیل شده و به واسطه جشنواره‌ها و همایش‌ها معرفی آن در سطح ملی و جهانی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ح

معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.