سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال از اولویت‌های کاری ما خواهد بود

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: مشکل نداشتن سرمایه در گردش عامل بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در چند واحد تولیدی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  حیدری فرماندار اسلام اباد غرب گفت: مشکل نداشتن سرمایه در گردش عامل بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در چند واحد تولیدی بوده است.

 فرماندار از واحد تولید کیک لایه‌ای، تولید نایلون ۳ لایه پلیمری، تولید ظروف آشپزخانه و تولید فوم و تیرچه صنعتی بازدید  و عنوان کرد :قطعا فعال سازی واحد‌های غیر فعال در شهرک صنعتی از اولویت‌های کاری مجموعه مدیریت شهرستان خواهد بود و هر جایی که نیاز باشد از طریق استاندار  برای رفع مشکلات و موانع موجود پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

فرماندار گفت: بحث اشتغال از اولویت‌های کاری ما خواهد بود وهیچ موضوعی نخواهد توانست برای فعال نمودن این واحد‌های صنعتی و مشغول بکار شدن جوانان شهرستان رخنه ایجاد کند.

جهانبخش حیدری گفت : غیر فعال شدن هر واحد صنعتی به معنای از دست دادن فرصت شغلی است و طی بازدیدی که از این واحد‌ها بعمل امد مشکل نداشتن سرمایه در گردش عامل بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در این چند واحد تولیدی بوده است و انشالله با همت جمعی و پیگیری مشکلات ایجاد شده را مرتفع خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

 

بیکار شدن بیش از ۱۵۰ نفر جوان تنها در واحدهای  تولیدی

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.