سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز نگاه جامعه به زنان در حوزه‌های مختلف درحال نقش آفرینی هستند

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت:راه اندازی پارک بانوان محلی برای پرکردن اوقات فراغت بانوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان  اسلام اباد غرب  با قدردانی از نگاه روشنفکرانه بانوان برای حضور در عرصه‌های مختلف و دغدغه‌های مطرح شده عنوان کرد: در حوزه بانوان باید نگاه مدیران شهرستان زیربنایی و توسعه محور باشد.

فرماندار گفت خوشبختانه امروز بانوان خواسته‌های خود را بدون هیچ محدودیتی بیان می‌کنند و در جامعه نگاه امروز با قبل به زنان کاملا متفاوت شده و می‌بینیم زنان ما امروز توانایی مدیریت دستگاه‌های اجرایی را دارند و هم در حوزه اجرا و هم نظارت حرف برای گفتن دارند.

وی افزود:امروز نگاه جامعه به زنان تغییر یافته و در حوزه‌های مختلف درحال نقش آفرینی هستند و قطعا برگزاری برنامه‌های فرهنگی و بهره مندی از اساتید کشوری برای بانوان در دستور کار قرار خواهد گرفت و برای رشد و نمود بیشتر بانوان در سطح جامعه برنامه خواهیم داشت.


 بانوان حاضر در جلسه وجود آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، خودکشی و اعتیاد را عامل فروپاشی خانواده‌ها و اسیب به فرزندان دانستند و دغدغه‌های حوزه بانوان را بیان کردند.

ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام امور فرهنگی و اموزشی در بخش بانوان از جمله خواسته‌هایی بود که به فرماندار شهرستان منعکس گردید و حاضرین از راه اندازی پارک بانوان بعنوان محلی برای پرکردن اوقات فراغت بانوان از فرماندار و دست اندر کاران قدردانی نمودند.


 
انتهای  پیام/ز

 
 

امروز نگاه جامعه به زنان تغییر یافته و در حوزه‌های مختلف درحال نقش آفرینی هستند

برچسب ها: خانواده ، اعتیاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.