سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از تسلیحات جدید ارتش یمن + تصاویر و فیلم

ارتش یمن از موشک بالستیک جدید و سه پهپاد خود در نمایشگاه تسلیحات نظامی شهید «صالح الصماد» رونمایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن امروز، یکشنبه، نمایشگاه تسلیحات نظامی «شهید صالح الصماد» را افتتاح کرد.

وی در این نمایشگاه از تسلیحات نظامی جدید خود از جمله موشک بالستیک کروز به نام «قدس ۱»، پهپاد اطلاعاتی «صماد ۱»، پهپاد «صماد ۳» و پهپاد «قاصف ۲کی» رونمایی کرد.

المشاط در این مراسم تاکید کرد: مرحله آینده پر از غافلگیری برای متجاوزان سعودی و اماراتی خواهد بود و سلاح‌های بازدارنده جدید توازن قدرت را برهم می‌زند و تمامی دستاورد‌ها را به نفع نیرو‌های ما تغییر خواهد داد.

در این نمایشگاه محمد علی الحوثی، رئیس شورای عالی سیاسی یمن و یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن و همچنین رئیس پارلمان، وزیر دفاع، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و نخست وزیر یمن حضور داشتند.

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن نیز در این نمایشگاه اعلام کرد: با کار کارشناسان نظامی و تجربه‌های داخلی به مرحله پیشرفته‌ای در زمینه ساخت تسلیحات نظامی رسیده‌ایم.

وی افزود مادامی که کشور‌های عضو ائتلاف متجاوز به حملات خود پایان ندهند، به دنبال صلح نباشند و به محاصره مردم یمن پایان ندهند، آینده‌ای دردآورتر خواهند داشت.

موشک کروز قدس

موشک بدر

موشک قاهر

پهپاد قاصف ۲کی

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مازیار
۰۴:۳۱ ۱۷ تير ۱۳۹۸
الله یساعدکم
سعید فروزان
۰۱:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۸
درود بر مبارزین یمنی