سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استارت یوز‌های جوان از ۱۸ تیر/ ۲ بازیکن به دلیل انضباطی از تیم ملی خط خوردند

اردوی تیرماه تیم ملی فوتبال امید ایران با هدایت فرهاد مجیدی از ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که برای حضور در مسابقات نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌شود، درصدد است تا با هدایت فرهاد مجیدی جوان به این مهم برسد و پس از ۴۶  سال به المپیک راه یابند.

پس از اردوی ماه پیش که به نوعی شناخت فرهاد مجیدی از بازیکنان بود، قرار است اردوی تیرماه با حضور بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی برگزار شود تا کادرفنی تیم ملی امید برای حضور در مسابقات آماده شوند. همچنین قرار است در پایان اردو، یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی بزرگسالان کشورمان بروند.  

فرهاد مجیدی که چندی پیش اسامی ۳۰ بازیکن را اعلام کرد و سپس از سینا خادم پور و نادر محمدی دعوت کرد تا به اردو اضافه شوند، درصدد است تا با تیم قدرتمندی به مصاف شاگردان مارک ویلموتس برود. اردوی تیم ملی امید از ۱۸ تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و ۷ - ۸ روز ادامه خواهد داشت.

همچنین ۲ بازیکن تیم ملی امید که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و همراه با کرانچار در مسابقات مختلفی شرکت کرده بودند و با کادرفنی دچار درگیری شده بودند بنا بر مسائل انضباطی به تیم ملی دعوت نمی‌شوند. البته هنوز مشخص نیست فرهاد مجیدی برای آن‌ها  چه تصمیمی خواهد گرفت، اما تاکنون در ۲ اردوی گذشته به تیم ملی دعوت نشده اند.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.

لازم به ذکر است، تاکنون برگزاری مسابقات دوستانه با اندونزی، ازبکستان و کرواسی برای یوز‌های جوان قطعی شده است.


بیشتر بخوانید:

نخستین تمرین امیدها با مجیدی استارت خورد/ حضور کمالوند و ساکت!

بررسی برنامه‌های تیم ملی امید با حضور رئیس فدراسیون

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.