سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروین: کالدرون در ۳ دوره جام جهانی بازی کرده است/ رسیدن دوباره به مقام قهرمانی سخت است

اسطوره فوتبال ایران گفت: کالدرون فوتبالیست بزرگی بوده و ۳ دوره در جام جهانی بازی کرده است در حالی که من فقط یک دوره در این رقابت‌ها بازی کردم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران پس از دیدار با گابریل کالدرون سرمربی سرخپوشان بیان کرد: کالدرون فوتبالیست بزرگی بوده و ۳ دوره در جام جهانی بازی کرده است در حالی که من فقط یک دوره در این رقابت‌ها بازی کردم و از این لحاظ او از من جلوتر و با تجربه‌تر است و به امید خدا نتیجه می‌گیرد.

او درباره دیدار با استقلال تهران هم گفت: آن‌ها تیم رقیب هستند و واقعا تیم خوبی دارند. اطراف خود من آدم استقلالی زیاد است و همگی از دوستان مان هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشت، چون واقعا هر موقع استقلال و پرسپولیس خوب بودند، رقابت بین آن‌ها جذاب‌تر بوده است. از دوستان صمیمی هم کسانی هستند که طرفدار استقلال محسوب می‌شوند.

پروین در مورد اینکه هواداران از کالدرون قول قهرمانی می‌خواهند، خاطرنشان کرد: من معتقد هستم نباید قولی داده شود. پرسپولیس برای قهرمانی همه تلاش خود را می‌کند، اما واقعا رسیدن دوباره به مقام قهرمانی سخت است. الان تیم‌های زیادی هزینه کرده‌اند و درحال حاضر استقلال را در نظر بگیرید که تیم خوبی است و نمی‌شود از الان گفت پرسپولیس به طور قطع دربی را خواهد برد. زمانی با ۱ -۲ میلیون تیم می‌بستیم و قهرمان می‌کردیم، اما الان عرب باید ۱۰۰ میلیارد هزینه کند.

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد: درحال حاضر بازیکنی حاضر نیست زیر ۲ ،۳ میلیارد قرارداد امضا کند و این موضوع کار را برای مدیریت و هیئت مدیره باشگاه سخت می‌کند. امیدوارم پرسپولیس بیشتر حمایت شود و پیشکسوتان هم حمایت خود را خواهند کرد و اگر هم کسی انتقاد می‌کند از سر دلسوزی است.

پروین در پایان گفت: خیلی از پیشکسوتان مانند من ۴۰ سال در این تیم بودند و واقعا پرسپولیس را دوست دارند. شرکت پیشکسوتان هم از همین پیشکسوتان تشکیل شده و همه جمع هستیم تا پرسپولیس را حمایت کنیم تا انشالله قهرمان شود. اگر هم قهرمان نشود، خواست خداست، چون واقعا در فوتبال چیزی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد و ممکن است شما در دقیقه ۹۰ گل بخورید. انشالله همه دست به دست هم می‌دهیم تا پرسپولیس موفق باشد. خوشحال می‌شوم که استقلال هم موفق باشد، چون وقتی هر ۲ تیم خوب باشند، به سود فوتبال ایران است.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

اظهارات علی پروین درباره شرایط پرسپولیس و کالدرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.