سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالدرون: پروین فرد بزرگی در فوتبال ایران بوده است/ انگیزه ام قهرمانی دوباره در لیگ است/ برد در دربی برایم مزه بیشتری دارد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار با علی پروین بیان کرد: از امکانات شرکت پیشکسوتان شگفت زده شدم. باید بگویم در کشور من هم به پیشکسوتان خیلی احترام می‌گذارند و این کار سبب خوشحالی من می‌شود. غافلگیر می‌شوم که برای پیشکسوتان دفتر و باشگاهی تهیه شده و به آن‌ها احترام می‌گذارند که این جای خوشحالی است. به باشگاه پرسپولیس بابت داشتن چنین فلسفه و اعتباربخشی به پیشکسوتان تبریک می‌گویم.

او افزود: پروین فرد بزرگی در فوتبال ایران و فردی بوده که مسئولیت بزرگی را در مدت‌های زیادی داشته است. خیلی خوب است که دوستانی مثل او به من کمک می‌کنند. باعث افتخارم است که فردی مثل پروین از من حمایت می‌کند.

کالدرون در مورد استفاده از بازیکنان جوان در پرسپولیس اظهار کرد: در آرژانتین فلسفه قوی برای بازی دادن به جوانان وجود دارد. برای نخستین بار به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در ۱۶ سالگی بازی کردم و دوست دارم جوانی را که احساس می‌کنم ظرفیت و پتانسیل لازم را دارد، ببینم و به او بازی دهم. مطمئن هستم تعداد چنین جوانانی که می‌توانند به تیم کمک کنند، بیشتر از یک نفر خواهند بود و تلاش می‌کنیم از آن‌ها استفاده می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص  حساسیت دربی تهران و مسابقه با استقلال گفت: اولین انگیزه من برای آمدن به پرسپولیس این است که تیم دوباره قهرمان شود. با توجه به تجربه‌ای که در کشور‌های مختلف دارم، می‌دانم دربی بازی بسیار مهمی است و می‌دانم برد در این مسابقه لذت ویژه‌ای برای تماشاگران دارد. به همین خاطر کار می‌کنم تا همیشه بتوانیم ببریم و مشخص است برد در دربی هم برای مزه بیشتری دارد.

وی درباره اینکه حمایت پیشکسوتان چه قدر به او کمک کرد، خاطرنشان کرد: اولین چیزی که در مدت حضورم در ایران متوجه شدم، این است که احساس می‌کنم پرسپولیس با خانواده است. با توجه به اینکه  من تجربه بازی در فینال جام جهانی را هم داشته‌ام، مسیر رفتن به بالا و فینال را می‌شناسم. لازمه رسیدن به این مهم، کار، فروتنی و روحیه خانوادگی است که این روحیه را اینجا حس می‌کنم.

کالدرون درباره شرایط احتمالی قهرمانی این تیم بیان کرد: در فوتبال امروز نمی‌توانیم در هیچ بازی خودمان را از قبل برنده بدانیم، اما خودم را برنده می‌دانم و به همین خاطر اینجا هستم. چون پرسپولیس تیمی است که می‌خواهد از این هم بهتر باشد و جاه‌طلبی دارد. من این مسئولیت را قبول کردم و هیچ وقت خودم را پنهان نمی‌کنم. آمده‌ام تا جایی که ممکن است، ببرم و پیروز شوم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا صفحه توئیتر خود را چک می‌کند یا خیر، گفت: دیدم که تعداد (فالوئر) افراد بسیار بالا رفته، اما پیغام‌هایی را که به من ارسال شد، نخواندم. این هم می‌تواند برای ما مشکل زا باشد. چون (بازیکنان) باید بدانند که باید بیشتر تمرین کنند.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره شرایط پرسپولیس و علی پروین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.